تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۶
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۱۰۸۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس اعلام کرد:

اقدامات مناسب وزیر صمت در راستای تامین امنیت سرمایه گذاری/هم افزایی مجلس با وزارت صمت در تسهیل فرآیندهای کسب و کار

می متالز - نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر صمت در راستای تامین امنیت سرمایه گذاری اقدامات خوب و‌ مناسبی داشته است.

به گزارش می‌متالز، محمد جواد عسکری در گفتگوی اختصاصی با شاتا با بیان این مطلب، افزود: در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات، گردشگری، معدن و سرمایه گذاری برای توسعه همه جانبه در کشور باید گام‌های اساسی برداشته شود که قسمت عمده این حوزه‌ها مرتبط با وزارت صمت می‌باشد.

ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذاران با تسهیل فرآیندهای کسب و کار

وی با بیان اینکه فضا برای سرمایه گذاری در این حوزه‌ها باید سهل الوصول و فرآیندها تسهیل شود، ادامه داد: تسهیل فرآیند‌ها باعث ایجاد انگیزه در سرمایه گذار برای کار و فعالیت اقتصادی و توسعه‌ای خواهد شد.

وزیر صمت در راستای تامین امنیت سرمایه گذاری اقدامات مناسبی داشت

نماینده داراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد شود، گفت: الحق و الانصاف علیرضا رزم‌حسینی از زمان تصدی منصب وزارت صمت در این حوزه حرکت‌های خوب و مناسبی انجام داده است.

عسکری یادآوری کرد: در شرایطی که دچار یک جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمنان هستیم باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده نماییم و تمامی قابلیت‌ها را پای کار بیاوریم.

هم افزایی مجلس با وزارت صمت در راستای تسهیل فرآیند‌های کسب و کار

وی همچنین تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در راستای ماموریت‌های خود در این فضا حرکت خواهد کرد و در کنار وزارت صمت در حوزه تسهیل فرآیند‌ها خواهد بود.

نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فضای مجلس بسیار خوب است، عمده نمایندگان مجلس کار اجرایی کرده‌اند و اتفاقات بسیار خوبی در این مجلس برای کمک به حوزه تولید و اشتغال رقم خواهد خورد.

بازنگری بسیاری از قوانین مخل کسب و کار در مجلس شورای اسلامی

عسکری ادامه داد: مجلس بسیاری از قوانین کهنه را به روز کرده، قوانین زائد و مخل کسب و کار را حذف نموده است و بهانه‌ای برای سرمایه‌گذاری، کار و فعالیت در حوزه تولید وجود ندارد.

وی اشتغال را از دغدغه‌های اصلی مسوولین کشور و مقام معظم رهبری دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری مجموعه‌ای که برای اشتغال می‌خواهد کار کند باید همانند اتاق فکر دوران دفاع مقدس که شب و روز نمی‌شناخت، عمل کند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده