تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۷
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۱۰۹۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
روح اله خدارحمی:

تعامل باجامعه مطالبه گرامروزی، نیازمندروابط عمومی آگاه و پاسخگواست

تعامل باجامعه مطالبه گرامروزی، نیازمندروابط عمومی آگاه و پاسخگواست
‌می‌متالز - مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:جامعه امروز، به دلیل دسترسی به حجم بالای اطلاعات، جامعه ایی مطالبه گر است و تعامل سازنده با آن نیازمند روابط عمومی آگاه، روزآمد، مسلط بر ابزار‌های ارتباطی جدید و پاسخگو است.

به گزارش می‌متالز، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، در دیدار با کارشناسان اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل این بانک تاکید کرد: جامعه امروز، به دلیل دسترسی به حجم بالای اطلاعات، جامعه‌ای مطالبه گر است و تعامل سازنده با آن نیازمند روابط عمومی آگاه، روزآمد، مسلط بر ابزار‌های ارتباطی جدید و پاسخگو است.

خدارحمی در این دیدار با بیان این که روابط عمومی بانک در مسیر خوبی حرکت می‌کند، اظهار داشت: در دنیای امروز هر شخص یک رسانه است وفضای مجازی دسترسی به حجم بالای اطلاعات و ارتباطات را میسر ساخته، لذا روابط عمومی بایستی از این فرصت طلایی برای داشتن سهم به سزا در عرصه نامحدود فضای مجازی، ارتباط موثر با مخاطبان و شفاف سازی درباره عملکرد بانک بهره گیرد.

وی ضمن سفارش بر ترک قوانین و روش‌های کهنه‌ی اطلاع رسانی، افزود: روابط عمومی برای تعامل سازنده با مخاطبان، نه تنها باید به نقش و جایگاه بانک اشراف داشته باشد و دانش خود را درباره عملکرد بانک به روز نگه دارد، بلکه بایستی با دیدی تحلیلی، اهمیت خدمات بانک و اخبار مرتبط را با روش‌های نوین اطلاع رسانی کند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده