تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۸
بازدید: ۶۰۳
کد خبر: ۲۱۱۳۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، قرآن کریم، کتاب بشارت، هدایت گری، روشنایی دهنده و معجزه بزرگ الهی است که بر پیامبر عظیم الشان اسلام نازل شد تا با آیات و نشانه‌های زیبا و اعجاز ارزشمندش روح و جسم انسان‌ها را به پاکی و نیکی هدایت کند و روابط عمومی انسان‌ها را بر پایه واقعیات، خوبی‌ها و کلام حق تعالی استوار سازد و مردمان را از گمراهی و زشتی برهاند.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روزجهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در تقویم کشورمان تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.. خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی گام بر می‌دارند قابل تقدیراست. بی شک مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل و مشکلات، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می‌نمایند.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده فرارسیدن روزجهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه، دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور، اصحاب رسانه، مدیران و خصوصا همکاران ساعی و پرتلاشم در ستاد شرکت ملی فولاد ایران و شرکت‌های تابعه تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه ایزد احدیت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» مزین گردیده، برای همه این عزیزان در جهت تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران، در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم. امیدوارم به کمک یکدیگر با جاری ساختن روح روابط عمومی که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آوریم. انشاء الله

محسن جافر

منبع: شرکت ملی فولاد ایران

عناوین برگزیده