تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۲۱۱۳۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد:

تمام کارکنان بانک کارشناس روابط عمومی هستند

‌می‌متالز - مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم بزرگداشت روز ارتباطات گفت:طیف وسیعی از ذی نفعان بانک باید توسط روابط عمومی مدیریت شوند و هنر روابط عمومی جذب مخاطبان بانک است.

به گزارش می‌متالز، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با بیان اینکه امروز روابط عمومی متفاوت از گذشته است، گفت: دنیا، دنیای مجازی است و باید با استفاده از فضای مجازی با ذینفعان بانک ارتباط دو سویه برقرار نمائیم.

دکتر شیری با تاکید بر اینکه در دنیای رقابت حفظ منافع ذینفعان مهم است، ادامه داد: در چارچوب‌های بانک کارمزد بالا قابل توجیه نیست و تاکید بر حداقل هزینه‌ها با توجه به توسعه و ارتقا خدمات است.

وی با اشاره به اینکه کار روابط عمومی حرف نیست و همه نقش افراد بانک نقش روابط عمومی را دارند، افزود: باید با ابزار‌ها و تکنیک‌های نوین جایگاه بانک را ارتقا دهیم. مدیر عامل پست بانک ایران با بیان اینکه روابط عمومی کار روزمره نیست بلکه فعالیتی خلاقانه است، تصریح کرد: باید خلاقانه و بر اساس جایگاه ذینفعان برای آنان محتوا تولید کنیم.

دکتر شیری افزود: اولین ارتباط ذینفعان با بانک از طریق سایت بانک است و باید این ارتباط را با به روزترین تولید فنی توسعه دهیم. وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید صدای بلند سازمان باشد و صدای بانک را به گوش تمام ذینفعان که کارکنان، بازنشستگان، مشتریان و مقامات هستند برساند، تصریح کرد: روبط عمومی باید در همه جا حضور داشته باشد و بدانید که خدمت در روستا‌ها موجب افتخار بانک است.

مدیرعامل پست بانک ایران، در ادامه با اشاره به نوسانات شاخص‌ها در بازار سرمایه گفت: پست بانک امروز در جایگاه تثبیت در بازار سهام قرار دارد و نوسانات شدیدی در آن مشاهده نمی‌شود که سپرده گذاران و سهام‌داران بانک را نگران کند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه سه نفر کارشناسان روابط عمومی استان‌ها به نمایندگی از سایر استان‌ها پیشنهادها، دغدغه‌ها، انتظارات و برخی از مشکلات حوزه روابط عمومی را با مدیر عامل بانک در میان گذاشتند و پاسخ‌ها و دستورات لازم در این خصوص توسط دکتر شیری صادر شد.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده