تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۸
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۲۱۱۴۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مرادی:

مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی‌دهد/ نرخ بالای بیکاری در هرمزگان بیداد می‌کند

‌می‌متالز - نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن رد اخبار منتشر شده درخصوص افزایش قیمت بنزین، تاکید کرد که تا به امروز هیچ بحثی درخصوص افزایش قیمت فراورده‌های نفتی در کمیسیون انرژی مطرح نشده است و مردم به این شایعات توجه نکنند.

به گزارش می‌متالز، احمد مرادی با بیان اینکه جامعه امروز دیگر کشش افزایش قیمت هیچ کالا یا خدماتی را ندارد، گفت: سطح درآمد مردم پایین آمده و شیوع کرونا نیز آن‌ها را بیش از گذشته آسیب‌پذیر کرده است.

بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر ادامه داد: مردم نگران نباشند چراکه مجلس اجازه افزایش قیمت نه تنها بنزین بلکه هیچ یک از فرآورده‌های نفتی را نخواهد داد، دولت نیز در چند ماه پایانی وارد این بازی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه آمار‌ها خبر از بالا بودن نرخ بیکاری در استان هرمزگان بالا می‌دهد، افزود: متاسفانه ۳۰۰ هزار نفر در استان هرمزگان جمعیت تحت تکفل کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند و باید پرسید با این همه منابع خدادادی چه اتفاقی افتاده است که پس از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی کشور هنوز در فقر و مشکلات اقتصادی به سر می‌برد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان اظهار کرد: باید تلاش‌مان در راستای کاهش مشکلات باشد از دولت انتظار داریم در این مسیر یاری رساند.

مرادی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان هرمزگان بسیار بالا است، به عدم اجرای دقیق "قانون مربوط مازاد بر درآمد استان‌ها" اشاره کرد و گفت: دولت تمام تلاش خود را می‌کند که حق مردم استان هرمزگان به آن نرسد چراکه مازاد درآمد از مالیات این استان که حق مسلم مردم است به استان باز نمی‌گردد.

به گفته وی اگر در ۴ سال دوم عمر دولت، مازاد درآمد استان هرمزگان اختصاص داده می‌شد، حدود ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه به این استان باز می‌گشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان تاکید کرد: در ۵ سال حضور در مجلس شورای اسلامی تمام سعی و تلاشم این بوده است که از قشر محروم جامعه فاصله نگیرم و به نوکری ام نسبت به مردم افتخار می‌کنم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده