تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۷
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۱۱۶۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سفر اعضای هیات مدیره بانک ملی به استان گیلان

‌می‌متالز - اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به استان گیلان به منظور حمایت از تولید با مسوولان این استان دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، کاووس ایرج پور و برخی از روسای ادارات مرکزی در راستای تحقق شعار سال و در حمایت و پشتیبانی از تولید، با رئیس کل دادگستری و استاندار گیلان دیدار و بر حمایت همه جانبه بانک ملی ایران جهت احیای شرکت‌های تولیدی به منظور حفظ اشتغال و به حرکت در آمدن چرخه تولید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی تاکید کردند.

دکتر سید فرید موسوی عضو هیات مدیره بانک در دیدار با استاندار گیلان ضمن تاکید بر تعامل بیش از پیش بانک ملی ایران در حمایت از طرح‌های تولیدی و رونق و جهش تولید، ابراز امیدواری کرد با توجه به تفویض اختیار و افزایش اختیارات مدیران استان بتوانیم بیش از گذشته به رونق اقتصادی استان کمک نماییم.

عضو هیات مدیره ضمن اشاره به تفاهم‌نامه بانک ملی ایران با بنیاد برکت افزود: در این خصوص ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده که به اشتغال زایی بومی و روستایی کمک شایانی می‌نماید.

در ادامه این جلسه ارسلان زارع استاندار گیلان با تاکید بر اینکه نگاه همه بانک‌ها به بانک ملی ایران است، پیشینه پر افتخار این بانک را تضمینی برای چشم انداز بهتر در آینده دانست و از همکاری‌های این بانک در راستای کمک به رونق و جهش تولید و همچنین کمک به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت امور شعب استان گیلان اظهار امیدورای کرد که بانک ملی ایران با حسن نظر و تفویض اختیار و تسریع در امضای قرارداد‌ها همچون گذشته در کمک به حرکت چرخه تولید نقش موثری داشته باشد و انتظار داریم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، در دوران جنگ اقتصادی با اندیشه‌های جهادی به سمت جلو حرکت کنیم.

در ادامه این جلسه سید رسول میرخلفی رئیس اداره امور شعب استان نیز با ارائه آمار تسهیلات پرداختی در بخش‌های مختلف کشاورزی، بازرگانی، مسکن، تسهیلات کرونا و وام ازدواج افزود: بانک ملی بیشترین سهم را در پرداخت تسهیلات مزبور داشته و همچنین این بانک در بخش پرداخت تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های کوچک ضمن داشتن سهم ۳۸ درصدی، رتبه اول را در شبکه بانکی استان کسب کرده است.

در ادامه این سفر اعضای هیات مدیره ضمن بازدید از شرکت‌های تولیدی نادری، نادی و چای رفاه با مدیران شرکت‌های مزبور جهت افزایش تعاملات دیدار و گفتگو کردند و با بازدید از شعب سطح شهر رشت و گفتگو با همکاران به بررسی مشکلات و ارائه رهنمود‌های لازم پرداختند.

در پایان این سفر اعضای هیات مدیره با حضور در منزل زنده یاد ناصر رمضانی گلبوسی کارشناس فقید اعتباری اداره امور شعب این استان که در اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت، با خانواده معزز ایشان دیدار و گفتگو کردند.

همچنین با حضور در منزل همکار جانباز ۷۰ درصد موسی آقایی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان والامقام و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران، از ایشان تجلیل بعمل آوردند. این سفر با حضور در گلزار شهدای شهر رشت و ادای احترام به شهدای این استان به پایان رسید.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده