تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۵۶۵
کد خبر: ۲۱۲۳۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روابط عمومی اثربخش تضمین کننده موفقیت سازمان است

روابط عمومی اثربخش تضمین کننده موفقیت سازمان است
‌می‌متالز - مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تجلیل از خدمات ارزنده همکاران روابط عمومی به تبیین نقش آن‌ها در موفقیت بانک پرداخت.

به گزارش می‌متالز، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دیدار حضوری با کارکنان روابط عمومی ستاد و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی بانک و کارشناسان روابط عمومی استان‌ها اظهار داشت: مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است تا ضمن تکریم از کارکنان این بخش، مأموریت‌ها و کارکرد‌های ارکان روابط عمومی در سازمان‌های امروزی مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاثیر سیستم‌های ارتباطی و ارکان روابط عمومی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور‌ها را مهم ارزیابی نمود و گفت: گستردگی دانش و بروز راهکار‌های ارتباطی جدید و ظهور مبادلات و مناسبت جدید اقتصادی و مالی و نیز سرعت گردش اطلاعات موجب گردیده شکل‌گیری واحد‌های روابط عمومی با رویکرد‌های نوین لازم جلوه نماید.

مهدیان با اشاره به رضایت حداکثری مدیران ارشد بانک توسعه تعاون از عملکرد روابط عمومی گفت: به رغم کارنامه مناسب روابط عمومی در برنامه ریزی و اجرا، برای رسیدن به اهداف جدید و بهینه‌سازی وضعیت موجود نیاز روزافزون به استمرار در تلاش و کوشش وجود دارد و ارتقای مهارت‌ها و استفاده موثر از ابزار‌ها می‌تواند در این مسیر کارگشا باشد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون وی حضور کادر جوان و مجرب در مجموعه روابط عمومی را از مزیت‌های این بانک جوان دولتی برشمرد و گفت: این ظرفیت و فرصت در تداوم مسیر خدمت‌رسانی بانک و تامین حداکثری رضایت مشتریان به ویژه تعاونگران بکار گرفته شده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون حضور و فعالیت همکاران روابط عمومی در استان‌ها را مهم قلمداد نمود و گفت: همکاران ستادی در جایگاه‌ها و حرفه‌های تخصصی روابط عمومی مشغول فعالیت هستند و نیاز است با هدایت و سازماندهی فعالیت همکاران استانی، موجب تقویت راهبرد‌های ارتباطی بانک در سراسر کشور شوند.

وی با اشاره به ارتقای نقش روابط عمومی از نقش تشریفاتی و اجرایی به سطح راهبردی و تصمیم‌سازی طی سال‌های اخیر گفت: تاثیر اقدامات و برنامه‌ها و کمپین روابط عمومی بانک در شهرت و اعتبار برند بانک بسیار موثر است و ذهنیت موجود در میان مشتریان و مخاطبین را به سمت مثبت پیش می‌برد و در ایجاد انگیزه برای همکاران نیز بسیار اثر گذار است.

وی خاطر نشان کرد: حضور مخاطبین هوشمند و آگاه به مسائل موجب گردیده مدیران سازمان‌های امروزی برنامه‌ها و تدابیر مناسبی برای ارتباط صحیح و متعالی با کاربران و حاضرین فضای مجازی در سطح مطلوب تدارک نمایند.

شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت:کلیه ارکان روابط عمومی در ستاد و استان‌ها دارای برنامه عملیاتی هستند و هدف این است با رویکرد اصولی و حرفه‌ای، اهداف بانک در حوزه‌های ارتباطی به نحو شایسته‌ای محقق گردد.

وی افزود: دامنه فعالیت‌های روابط عمومی بسیار گسترده بوده و در حوزه‌های، اطلاع‌رسانی شفاف، انواع تبلیغات، آگاه‌سازی مخاطبین، ترویج فرهنگ تعاونی، ارتباط با رسانه، برگزاری رویدادها، حضور در نمایشگاه‌ها، امور فرهنگی، تکریم مناسبت‌ها، چاپ نشریه درون سازمانی، سامانه‌های ارتباطی، نظرسنجی، ساماندهی وضعیت ظاهری شعب، مستندسازی خدمات توسعه‌ای بانک، ایفای مسوولیت اجتماعی و مطرح‌سازی برند بانک صورت می‌پذیرد.

در این برنامه از زحمات حبیب عشایری همکار پیشین اداره کل روابط عمومی تجلیل به عمل آمد و همچنین دقایقی نیز صرف گرامیداشت نام زنده‌یاد مریم والیزاده امیری همکار فقید روابط عمومی استان لرستان گردید.

گفتنی است در این نشست سید علی میرفخرایی معاون فرهنگی و سارا شمس معاون اطلاع رسانی، تبلیغات و انتشارات اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به تبیین اقدامات این دو حوزه پرداختند و مدیران و همکاران استان‌های خراسان جنوبی، اردبیل، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان و یزد نیز به نمایندگی از استان‌ها مطالب تخصصی را مطرح نمودند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده