تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۳۷۲
کد خبر: ۲۱۴۴۹۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

صعود مقتدرانه مس شهربابک به لیگ دسته یک فوتبال کشور

‌می‌متالز - تیم فوتبال مس شهربابک با برتری ۲ بر ۱ برابر اترک بجنورد با کسب ۵۲ امتیاز در فاصله سه هفته مانده تا پایان فصل مقتدرانه به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرد.

به گزارش ‌می‌متالز به نقل از مس پرس، در یکی از دیدار‌های این هفته تیم فوتبال مس شهربابک موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گل صادق رضایی میزبان خود اترک را در بجنورد شکست دهد و با کسب سه امتیاز این بازی و با توجه به شکست تیم رده دومی نفت امیدیه مقابل سردار بوکان ۵۲ امتیازی شده و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با اختلاف ۱۱ امتیازی با تیم دوم جدول به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کند.

شاگردان وحید رضایی در حالی موفق به کسب این موفقیت شدند که تیم دوم جدول گروه ب لیگ دسته دوم یعنی نفت امیدیه درگیر یک پرونده جنجالی در کمیته انضباطی به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز است و هنوز سرنوشت آن مشخص نشده و مورد اعتراض چند تیم دیگر نیز است و با تعیین تکلیف این پرونده در هفته جاری ممکن است فاصله مس شهربابک در جدول با تیم دوم به بیش از ۱۵ یا حتی ۲۰ امتیاز افزایش یابد.

با صعود مس شهربابک به رقابت‌های لیگ یک تعداد نمایندگان استان کرمان در این رقابت‌ها که پیش از این و در فصل جاری لیگ یک ۲ نماینده بود به عدد ۳ افزایش یافت. البته در صورت صعود مس کرمان در پایان فصل جاری لیگ یک به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مس شهربابک جای این تیم را در رقابت‌های لیگ یک فصل آینده خواهد گرفت.

به هر حال مس شهربابک را باید اولین تیم صعود کننده از لیگ دو به لیگ یک و مهمان جدید این رقابت‌ها بدانیم.

شهربابکی‌ها علاوه بر اینکه موفق شدند به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کنند. در فصل جاری لیگ دسته دوم آمار فوق العاده و رکورد جدیدی را به ثبت رساندند.

نارنجی‌پوشان دیار بابکان با دریافت تنها ۵ گل متحمل یک شکست در طول ۲۳ هفته برگزار شده منتهی به صعودشان شدند و بهترین خط دفاعی لیگ و عنوان کمترین باخت را به خود اختصاص دادند. البته ۳ هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم تا پایان فصل باقی مانده و این تیم می‌تواند سایر عناوین به مانند بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهد؛ چرا که در حال حاضر تیم مس شهربابک به همراه شهرداری بندرماهشهر با به ثمر رساندن ۳۲ گل بهترین خط حمله را در اختیار دارند.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده