تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۱۴
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۲۱۵۲۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ در سمنان/ معرفی ۵۲ واحد تولیدی به بانک‌های عامل

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل در دویست و هشتاد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور ویدئو کنفرانسی اعضای کارگروه در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: فرآیند ثبت نام و پرداخت تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در استان سمنان آغاز شده است و واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات میتوانند از طریق سامانه بهین یاب نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: با آغاز فرآیند تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، در این جلسه با موافقت اعضای کارگروه، تعداد ۵۲ طرح صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۶۵۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تشنه‌دل افزود: از مجموع واحد‌های معرفی شده، ۹ واحد به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۳ واحد به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

علی تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان، تا این جلسه، مشکلات یک هزار و ۲۶۰ واحد تولیدی مشکل دار مورد بررسی قرار گرفته که در جهت رفع موانع موجود حدود ۲ هزار و ۶۹۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست مشکلات ۳ واحد تولیدی استان در خصوص امور بانکی و زیربنایی مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع موجود تصمیماتی اتخاذ شد.

وی در پایان تاکید کرد: به جهت تحقق شعار سال، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در جهت مانع زدایی و رفع مشکلات پیش روی تولید هماهنگی و همکاری لازم با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشته باشند تا بتوانیم به تولید و رونق آن در استان سرعت ببخشیم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده