تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۲۱۵۵۳۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بازدید مدیرکل تعزیرات استان کرمان از مس باهنر عنوان شد:

عملکرد موفق مس باهنر نتیجه درایت و کارآمدی مدیریت و تلاش کارکنان زحمتکش آن است

‌می‌متالز - حمایت قاطع همه ارکان حاکمیت از این چنین مجموعه‌های موفق امید به آینده را دربین جوانان و کارآفرینان فراهم می‌سازد.

به گزارش می‌متالز، ارسلان میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان از شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان بازدید و از نزدیک با نحوه فعالیت این مجموعه آشنا شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان در بازدید از کارخانه‌های این شرکت ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته نحوه فعالیت مجموعه را مثبت ارزیابی و بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از طرف مقام معظم رهبری بنام «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» همه  ما مکلف به حمایت از بخش تولید ورفع موانع موجود بوده واین مهم را مجموعه تعزیرات حکومتی در میدان عمل ثابت نموده است.

میری افزود: تعزیرات حکومتی همواره حامی تولید کنندگان بوده و حمایت از واحد‌های تولیدی یکی از اهداف سازمان تعزیرات حکومتی می‌باشدو علاوه بر اینکه  با متخلفین احتمالی در حوزه اقتصادی طبق قانون برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات استان درپایان بیان داشت:حمایت قاطع همه ارکان حاکمیت از چنین مجموعه‌های موفق امید به آینده در بین جوانان و کارآفرینان را فراهم می‌سازد.

گفتنی است در ابتدای این بازدید ضیائی مدیر عامل شرکت گزارشی از نحوه فعالیت این مجموعه تولیدی ارائه داد و گفت:این شرکت بزرگترین مجتمع صنعتی ارتباط دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می‌رود و از پنج کارخانه: ذوب و ریخته گری، نورد، کستروژن و کشش، لوله مسی و سکه زنی تشکیل شده است و یک شرکت پویا بوده که با تبادل تجارب و همکاری با سایر شرکتها، محصولات خود را مطابق استاندارد‌های روز دنیا عرضه می‌کند.

ضیائی گفت از جمله مهمترین دستاورد‌های شرکت در سال ۹۹، افزایش ۱۳۱ درصدی ریالی کل فروش نسبت به سال ۹۸، افزایش ۱۹ درصدی تناژ تولید نسبت به سال گذشته، رشد ۱۳۶ درصدی سود عملیاتی و ۱۲۴ درصدی سود خالص بوده است.

وی گفت در راستای جهش تولید، نشان ممتاز شستا در تحقق جهش تولید برای افزایش تولید قابل توجه در سال ۹۹ توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مس باهنر اهدا شد. وی اضافه کرد در سال ۹۹ رشد خوبی در تولید و افزایش سود خالص داشته ایم. جمع کل صادرات سال ۹۸ برابر با ۹۳۱ تن بوده که در سال ۹۹ به ۱۵۰۴ تن رسید که با ۶۲ درصد افزایش در تناژ و ۲۶۸ درصد افزایش در ارزش همراه بوده است.

براساس این گزارش مقصودی معاون تکنولوژی و توسعه و عضو هیئت مدیره و نوریان معاون بازاریابی و فروش مس باهنر نیز به ترتیب گزارشی از طرح‌های توسعه و اقدامات بومی سازی شده و نیز وضعیت صادرات و فروش در این شرکت را ارائه کردند.

عناوین برگزیده