تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۹
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۲۱۶۶۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی استان کرمانشاه درخصوص سامانه ستاد تسهیل

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه ضمن تاکید بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل با سازمان صمت در خصوص سامانه ستاد تسهیل، گفت: از ۸۲ مورد تقاضای ثبت شده در سامانه ستاد تسهیل، سازمان صمت استان ۳۹ مورد را به صورت مستقیم مورد رسیدگی قرار داده است.

به گزارش می‌متالز، محسن دارابی در بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل با سازمان صمت در خصوص سامانه ستاد تسهیل تاکید کرد و گفت: در سالی که با نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مزین شده است، دستگاه‌های اجرایی همچنین بانک‌های عامل موظفند درخواست‌هایی که توسط مراجعین در سامانه ستاد تسهیل ثبت گردیده است را در اسرع وقت مورد رسیدگی و پاسخ قرار دهند.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: از ۸۲ مورد تقاضای ثبت شده در سامانه ستاد تسهیل، سازمان صمت به صورت مستقیم ۳۹ مورد را در جهت اجرایی شدن شعار سال مورد رسیدگی قرار داده است و ۴۳ مورد دیگر مربوط به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی است که در دست بررسی است.

در ادامه این جلسه مشکلات واحد تولیدی از جمله تقاضای تقسیط بدهی‌های مالیاتی عملکرد سالیانه، ارزش افزوده، بخشودگی جرائم مالیاتی مربوط به شرکت‌ها و واحد‌های مختلف صنعتی و معدنی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم برای حل و پیگیری مشکلات این واحد‌ها صادر شد.

گفتنی است بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، رئیس سازمان صمت این استان، مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه، و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده