تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۴۰۵
کد خبر: ۲۱۷۷۰۶
سرویس خبر : اجتماعی

چگونه برای واکسن کرونا ثبت نام کنیم؟ + لینک ثبت‌نام

‌می‌متالز - ثبت‌نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا از امروز آغاز شده و امکان ثبت‌نام متقاضیان مهیا شده است.

به گزارش می‌متالز، همزمان با آغاز ثبت‌نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا سایت ثبت‌نام واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۳۵ و قبل از آن در salamat.gov.ir باز شده است.

طبق این اعلام ثبت‌نام کنندگان باید حتما منتظر پیامک نوبت بمانند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری کنند.

در این مورد علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا هم گفته است: مراکز تجمیعی واکسیناسیون را زیاد و ظرفیت تزریق را بالا برده‌ایم، اما تاکید ما این است که بدون نوبت دهی مراجعه نکنند، اینکه دو و سه صبح بروند و اسم بنویسند، روش منسوخ شده‌ای ست و آن را توصیه نمی‌کنیم، مردم عزیز اگر واقعا نوبت داده نشده مراجعه نکنند و بدانند به تدریج همه افراد را برای واکسیناسیون دعوت خواهیم کرد.

وی به باشگاه خبرنگاران گفته است: البته کندی‌هایی در تامین واکسن داشتیم که خوشبختانه با ورود واکسن داخلی و خارجی این مشکلات جبران می‌شود. فیلم‌ها و عکس‌هایی که در زمینه ازدحام در مراکز پخش شد فقط از تهران بود. ما در استان‌های مختلف مشکلی نداشتیم و در تهران دو یا سه مرکز بود که افراد بدون نوبت مراجعه کرده بودند. اما اکنون بیش از ۸۰ مرکز تجمیعی در تهران راه اندازی کرده ایم و مردم با خیال راحت می‌توانند واکسن دریافت کنند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده