تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۱۲
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۱۷۸۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی احکامی از سوی سرپرست مدیریت عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

سرپرست معاونت فنی و بهره‌برداری، سرپرست فروش، سرپرست امور حقوقی و مشاور بازرگانی شرکت منصوب شدند

‌می‌متالز - در جلسه‌ای که روز سه شنبه ۱۵ تیر با حضور اعضا هیات مدیره، سرپرست مدیریت عامل، معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد، طی احکامی جداگانه از سوی سرپرست مدیریت عامل شرکت، سرپرست معاونت فنی و بهره‌برداری، سرپرست مدیریت فروش و بازاریابی و سرپرست مدیریت امور حقوقی و مشاور مدیر عامل در امور بازرگانی شرکت منصوب شدند.

به گزارش می‌متالز، امین آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت در ابتدای این جلسه به ایراد سخن پرداخت، وی گفت، بی شک تغییر و تحولات در جایگاه‌های مدیریتی بمنظور استفاده از پتانسیل سایر کارکنان در جایگاه‌های سازمانی می‌باشد که با هدف رشد و تعالی سازمان صورت می‌گیرد.

وی با آرزوی موفقیت برای محسن ابوعلی به عنوان سرپرست معاونت فنی و بهره‌برداری، مرتضی دانش فرد به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، محمد هیزم بر به عنوان سرپرست مدیریت فروش و بازاریابی و هومان احمدی به عنوان مشاور مدیر عامل در امور بازرگانی شرکت، از ایشان خواست تا با همدلی و همبستگی در جایگاه‌های جدید نهایت تلاش خود را داشته باشند.

همچنین از زحمات هومان احمدی مدیر قبلی فروش و بازاریابی و دکتر عزیزی مشاور امور حقوقی تقدیر و تشکر نمود و گفت، زحمات ایشان در دوران تصدی سمت‌های خود مثال زدنی و قابل تقدیر و تشکر می‌باشد.

مهندس آسیابان افزود، انتصابات روز جاری به منظور تحقق اهداف سازمان و در راستای هم افزایی و همدلی بیشتر میان سایر واحد‌ها شرکت می‌باشد و از همه مدیران خواست همکاری لازم را با ایشان داشته باشند.

در ادامه نیز دکتر ایزدیان و دکتر جنتی اعضا هیات مدیره طی سخنانی از زحمات آقایان احمدی و عزیزی تقدیر و تشکر نمودند و برای افراد منتصب شده در سمت‌های جدید آرزوی موفقیت نمودند.

عناوین برگزیده