تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۰
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۲۱۷۸۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری وبینار تخصصی معادن در زنجان

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی در زنجان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های با اولویت اتاق زنجان هرساله به مبحث آموزش اختصاص داشته تا از آن طریق در راستای توانمندسازی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی زنجان اهتمام داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش به عنوان اتاق برتر کشور در بین اتاق‌ها سراسر ایران شناخته می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا با توجه به اختیارات و وظایف شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی تدارک دیده شده است.

یگانه فرد تصریح کرد: بهره‌گیری از توان کارشناسی سازمان‌ها و دستگاه‌ها در طرح مسائل و مشکلات اقتصادی، ارائه آموزش‌های لازم در مورد قوانین و مقررات جاری محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی و ارتقای مهارت‌های شغلی و کارآفرینی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان در تشکیل جلسات، پیگیری مصوبات، دستاورد‌های شورا، مصوبات ملی و موضوعات مهم اقتصادی جایگاه مطلوبی را در کشور کسب کرده است، ابراز کرد: بر اساس گزارش وزارت کشور در ارزیابی شورا‌های استانی، شورای گفت‌وگوی زنجان در بازه ۶ ماهه گذشته با ۱۵ رتبه ارتقا، از رتبه ۲۳ به جایگاه هشت کشوری رسیده است.

یگانه فرد با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان همواره سعی کرده دوره‌های آموزشی خود را با توجه به رسالت‌هایی که داشته با تقبل هزینه به صورت رایگان برای جامعه هدف و مخاطبان و علاقه‌مندان خود برگزار کند، ابراز کرد: هر ساله دوره‌های مختلفی به همت اتاق بازرگانی زنجان در بخش‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی برگزار می‌شود که حتی با وجود شیوع کرونا نیز این دوره‌ها با حضور پرشور علاقه‌مندان به صورت وبیناری پیگیری شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده