تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۱۹۲۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کمیسیون برنامه و بودجه طی هفته آینده؛

بررسی عملکرد یکساله دیوان محاسبات با حضور بذرپاش/ انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان بررسی می‌شود

‌می‌متالز - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده ضمن استماع گزارش عملکرد یکساله دیوان محاسبات کل کشور با حضور رئیس آن، به بررسی طرح انتقال آب دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان خواهد پرداخت.

به گزارش می‌متالز، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی طی هفته آینده در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه (۴ و ۵ مرداد ماه) در نوبت عصر جلسه خواهد داشت.

این کمیسیون در نشست روز دوشنبه خود ضمن بحث و بررسی گزارش سامانه جامع بودجه‌ریزی اعمال مصوبات، پایش و نظارت بر قوانین بودجه سنواتی به بررسی لایحه اختیار به دولت جهت کمک به پروژه‌های زیربنایی؛ به بررسی طرح انجام پروژه‌های ریلی با تهاتر نفت خواهد پرداخت.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جلسه روز سه‌شنبه خود نیز ضمن استماع گزارش عملکرد یکساله دیوان محاسبات کشور با حضور بذرپاش رئیس کل و معاونان دیوان، به بررسی طرح انتقال آب از دریای عمان به استان و سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

همچنین کمیته اصلاح ساختار بودجه این کمیسیون در جلسه روز دوشنبه اصلاح ساختار بودجه را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد و در روز سه شنبه نیز در خصوص پیش نویس برنامه هفتم توسعه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را بررسی خواهد کرد.

کمیته امور اجتماعی و فرهنگی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم روز دوشنبه هفته آینده طی جلسه‌ای به استماع گزارش و بررسی نحوه و میزان اختصاص اعتبارات فرهنگی از محل منابع هدفمندی با حضور رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌پردازد.

کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار این کمیسیون نیز در جلسه‌ای طی روز دوشنبه سند استانی آمایش سرزمین را بررسی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی(خانه ملت)

عناوین برگزیده