تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۷
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۲۱۹۶۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بررسی مشکلات معادن طلای تکاب توسط رییس دادگستری آذربایجان‌غربی

‌می‌متالز - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در سفر یکروزه خود به تکاب، از معادن طلای این شهرستان بازدید و نسبت به رفع مشکلات این معادن چاره اندیشی می‌کند.

به گزارش می‌متالز، ناصر عتباتی در بازدید از دادگستری و دادسرای تکاب اظهار داشت: هدف از این بازدید، اطلاع و بررسی از وضعیت قضایی حوزه و قرار گرفتن در جریان کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و نیز اطلاع از کمبود‌ها و مشکلات حوزه قضایی و تلاش برای حل و رفع آن‌ها است.

وی به برنامه‌های سفر خود اشاره کرد و افزود: در این سفر یک روزه از مجتمع دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف تکاب بازدید و سپس با مراجعین و مردم ملاقات و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی می‌شود و سپس در جلسه‌ای با حضور قضات حوزه قضایی تکاب شرکت خواهم کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بعد از ظهر نیز جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال با حضور تعدادی از مدیران کل ادارات مرتبط با مسائل زیست محیطی، منابع طبیعی و اقتصادی استان برگزار و دیدار با خانواده شهدا و بازدید از معادن طلای تکاب انجام می‌شود.

عتباتی ابراز امیدواری کرد این بازدید در جهت رفع مشکلات دادگستری تکاب، ارتقای وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و نیز رفع مشکلات مرتبط با معادن طلای تکاب، آثار و نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده