تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۳
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۲۲۰۶۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ثبت‌نام ۵۰ میلیون‌نفر برای دریافت سهام عدالت تاکنون/ جاماندگان در دولت سیزدهم به لیست افزوده می‌شوند

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ میلیون نفر برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کردند، گفت: نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از این تعداد، به تازگی به جمع دریافت‌کنندگان پیوستند و سایر جاماندگان در دولت بعد به لیست افزوده می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، محمد علی‌پور، اظهار داشت: هم اکنون موضوع «مالیات بر عایدی سرمایه» از بحث‌های مهم و اساسی بوده که در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است. همچنین بازنگری در «قانون تشکیلات بانک مرکزی» از مسائل اساسی و زیربنایی است که در دستور کار کمیسیون قرار دارد و به صورت مجدد به صحن علنی مجلس می‌آید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: به محض معرفی وزاری جدید دولت سیزدهم در هفته‌های آینده، برنامه‌های بخش‌های اقتصادی دولت جدید در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.

وی در ادامه نیز با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ میلیون نفر برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند افزود: تعداد قابل توجهی از آن‌ها یعنی نزدیک ۱۰ میلیون نفر از این تعداد، به تازگی به جمع دریافت کنندگان پیوسته‌اند و سایر جاماندگان نیز در دولت سیزدهم دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده