تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۷
بازدید: ۵۳۲
کد خبر: ۲۲۰۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسینی‌کیا در تشریح نشست مشترک کمیسیون صنایع با رئیس سازمان صداو سیما:

صداو سیما می‌تواند با معرفی تولیدات داخلی زمینه افزایش اعتماد مردم به کالای ایرانی را فراهم کند

صداو سیما می‌تواند با معرفی تولیدات داخلی زمینه افزایش اعتماد مردم به کالای ایرانی را فراهم کند
‌می‌متالز - نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست مشترک مشترک با رئیس سازمان صداو سیما و معانان وی بر حمایت صداو سیما از حوزه تولید تاکید کرد، زیرا این سازمان می‌تواند با معرفی و شناساندن تولیدات داخلی زمینه افزایش اعتماد مردم را فراهم کند.

به گزارش می‌متالز، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن با رئیس سازمان صداو سیما و معانان وی، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این نشست بر حمایت صداو سیما از حوزه تولید تاکید کرد، زیرا این سازمان می‌تواند با معرفی و شناساندن تولیدات داخلی زمینه افزایش اعتماد مردم را فراهم کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد صداوسیما می‌تواند حتی از تخلف‌ها پیشگیری کند بنابراین سازمان صداو سیما نقش روشنگری در موضوعات مختلف مانند مبارزه با گرانی و قاچاق کالا و.. را برعهده دارد.

وی حمایت موضوع محور از صنایع را یکی دیگر از موضوعات مورد بررسی در نشست مذکور برشمرد و تشریح کرد: صداوسیما باید صنایع مختلف مانند چرم، پوشاک و.. را در برنامه‌های مختلف موردحمایت ویژه قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: صداو سیما می‌تواند پل ارتباطی میان مردم و کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی باشد تا مشکلات واقعی جامعه منتقل و مجلس براساس نیاز جامعه دقیق‌تر خلاء‌های قانونی را رفع کند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مقرر شد این جلسات استمرار داشته باشد تا تعاملات مناسبی میان سازمان صداوسیما و کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره موضوعات مربوطه به ویژه مشکلات عرصه تولید انجام شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده