تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۷
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۲۲۱۲۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با استاندار گلستان عنوان شد:

توسعه صنعتی و رفع موانع و مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی/ تقویت زیربنا‌های صنعت و تولید در استان گلستان

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با استاندار گلستان دیدار و در زمینه توسعه صنعتی و رفع موانع و مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، در دیدار علی رسولیان با هادی حق شناس که در محل استانداری گلستان انجام شد، توسعه اراضی و تأمین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این دیدار به تشریح اقدامات و برنامه‌های حمایتی بنگاه‌های کوچک و متوسط، شرکت‌های دانش بنیان و تأمین امکانات زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور پرداخت.

رسولیان با قدردانی از اهتمام استاندار گلستان در جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان، از آمادگی و همکاری سازمان متبوع خود برای پشتیبانی و رفع موانع پیش روی فضای کسب و کار فعالان صنعتی و اقتصادی این استان خبر داد.

استاندار گلستان نیز در این دیدار ضمن معرفی مزیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی این استان، توجه بیشتر دستگاه‌های ملی برای جبران عقب ماندگی‌های صنعتی استان گلستان را خواستار شد.

هادی حق شناس با تأکید بر تقویت زیربنا‌های صنعت و تولید در استان گلستان، خواستار تمرکز و توجه بیشتر بر راه اندازی شهرک صنعتی یک هزار هکتاری اترک و حمایت از سرمایه گذاری‌های صنعتی در این منطقه شد.

وی همچنین با تبیین ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی اترک و درخواست تأمین زیرساخت‌های صنعتی لازم در این منطقه اظهار داشت: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون و ارتقاء جایگاه منطقه ویژه اترک، این منطقه از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد که ضروری است در راستای بهره برداری از این موقعیت ویژه، گام‌های مؤثری برداشته شود.

مدیران حوزه مدیرعامل و روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در سفر یک روزه به استان گلستان همراهی می‌کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده