تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۴
بازدید: ۴۸۸
کد خبر: ۲۲۱۲۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
در مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ اعلام شد:

افزایش سرمایه شرکت فولاد مبارکه طی ماه‌های آینده/ تخصیص ۴۰ تومان سود به ازای هر سهم فولاد مبارکه

‌می‌متالز - اعضای مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد مبارکه بر افزایش سرمایه این شرکت طی ۳-۴ ماه آینده تاکید کردند.

به گزارش می‌متالز، امیر خرمی شاد، عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توانمندی ایمیدرو در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد مبارکه پس از اعلام تصویب صورت‌های مالی این شرکت به اتفاق آرا، گفت: موضوعات مطرح شده از سوی اعضای مجمع، در عملکرد شرکت تاثیر مثبت خواهد گذاشت و با اقدامات توسعه ای، سهامداران منتفع خواهند شد.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصاد، علاوه بر گام‌های دولت برای توسعه امور زیرساختی (آب، برق، گاز و ...)، شرکت‌ها نیز باید در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

تخصیص سود هر سهم به ۴۰ تومان

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این جلسه با اشاره به سود خالص ۳۸ هزار میلیارد تومانی این شرکت در سال ۹۹ گفت: موفقیت هر شرکت، به اجرای طرح‌های توسعه‌ای وابسته است و در صورت سرمایه گذاری نکردن در این زمینه، از بازار رقابت جا می‌ماند.
وی ادامه داد: با توجه به افق پیش روی شرکت و انتظار برای توسعه‌های بیشتر و نیز توسعه اشتغال به عنوان دغدغه نظام، ایجاب می‌کند گام‌های مناسبی برای توسعه این شرکت برداشته شود.
عظیمیان تصریح کرد: تعهد می‌کنیم طی ۳- ۴ ماه آینده، طی روال قانونی، فوق العاده افزایش سرمایه در مجتمع فولاد مبارکه انجام شود.
وی ادامه داد: سود هر سهم پارسال ۲۲ تومان بود که امسال به ۴۰ تومان افزایش یافت که مورد موافقت مجمع عمومی سالانه قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان برای کرونا و ۵۰ میلیارد تومان مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شد.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده