تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۲۲۱۳۲۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

خبر خوش مدیرکل ارشاد استان فارس برای اصحاب رسانه؛ قول تأمین مسکن خبرنگاران عملیاتی شد

‌می‌متالز - مدیرکل ارشاد استان فارس گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت ارشاد و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است و قولی که به اصحاب رسانه برای تأمین مسکن آنان دادند، این قول عملیاتی شده و ابلاغ استانی آن نیز رسیده است.

به گزارش می‌متالز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل ارشاد استان فارس، صابر سهرابی در مراسم آغاز هفته خبرنگار با یادآوری این مطلب که اصحاب رسانه، اصحاب همیشه حاضر در صحنه‌های سخت و دشوار کشور هستند، آنان بدون هیچ چشم‌داشتی در خط مقدم سختی‌های روزگار بودند اظهار داشت: به‌پاسداشت خون شهیدان که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جانفشانی و ازخودگذشتگی کردند بر خود واجب می‌دانیم در روز‌های متفاوت ملی و مذهبی به زیارت قبور شهدا بیاییم.

مدیرکل ارشاد استان فارس با بیان اینکه "اگر در کشور ما آرامش و آسایشی هست از برکت خون این شهدای والامقام است" اضافه کرد: بنابراین این چراغ را در دست می‌گیریم و دنباله‌روی شهدا خواهیم بود و امیدواریم همه مردم و اصحاب رسانه، قدر این عزیزان را بدانند که هرچه داریم از این عزیزان داریم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع سلامت در راه دیگری جانفشانی کردند، افزود: شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس و امروز هم شهدای مدافع سلامت به جمع شهدای ما اضافه شده است که بر اساس اذن مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) کسانی که در پاسداشت سلامت جامعه کار کردند، مثل دیگر شهدا هم شهید محسوب شدند و امیدوارم ما هم بتوانیم ذره‌ای در راه این عزیزان گام برداریم.

سهرابی با اعلام اینکه "در این هفته دیدار با اصحاب رسانه و تجلیل از آنان را خواهیم داشت"، تأکید کرد: امسال هفته خبرنگار به‌یاد نخستین روزنامه‌نگار کشور «میرزا صالح شیرازی» برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان فارس گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت ارشاد و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است و قولی که سال گذشته وزیر ارشاد به اصحاب رسانه برای تأمین مسکن آنان دادند، این قول عملیاتی شد و روز گذشته ابلاغیه آن به استان رسید که در هفته خبرنگار موارد آن را به اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر و جامعه هدف وزارت ارشاد اعلام خواهیم کرد که این عزیزان هم دارای مسکن شوند.

وی درباره تزریق واکسن کرونا با ابراز اینکه "خوشبختانه ما از چند روز قبل با همکاری مرکز بهداشت «شهدای والفجر» هماهنگی‌ها را انجام دادیم و چیزی در حدود ۱۸۸ نفر از عزیزان اصحاب رسانه دوز اول را دریافت کردند"، تأکید کرد: برای جاماندگان از این لیست هم اعلام شد تا فهرست را رسانه‌ها به ما اعلام کنند تا ما به مرکز بهداشت اعلام کنیم و آنان هم دوز اول را دریافت کنند و این آمادگی از سوی مرکز بهداشت وجود دارد.

مدیرکل ارشاد استان فارس افزود: در برخی شهرستان‌های استان فارس هم واکسیناسیون اصحاب رسانه آغاز شده است و برخی از شهرستان‌ها هم که هنوز کار را آغاز نکرده‌اند تا آخر هفته واکسن را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده