تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۲۷
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۲۲۲۴۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
تلاشی که نتیجه داد:

پایان ارزیابی فرآیندها و تصویب اقدامات در واحد تعالی سازمانی

پایان ارزیابی فرآیندها و تصویب اقدامات در واحد تعالی سازمانی
می متالز - واحد تعالی و کنترل سازمانی شرکت فولاد سنگان پس از تلاش مداوم در زمینه مدیریت فرآیندها، پایان ارزیابی، تصویب اقدامات و پروژه های بهبود را اعلام نمود.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه دکتر امرایی ضمن خدا قوت و تقدیر از تلاش مستمر صورت گرفته در این مسیر عنوان کرد: شرکت فولاد سنگان بعنوان یکی از شرکت‌های جوان در حوزه معدن و صنایع معدنی در حال رشد روزافزون بوده و شرکت‌ها در صورتی می‌توانند مسیر تعالی را طی نمایند که در کلیه فرآیندهای جاری سازمان، نگاهی توسعه گرا و سیستماتیک داشته باشند.

امرایی طراحی فرآیندها در شرکت‌ها را لازمه رشد و تعالی دانست و افزود: طراحی و اجرای فرآیندها، لازمه رشد و توسعه روزافزون است و اصلاحات به موقع، لازمه کارایی و نتیجه بخش بودن اقدامات است. انشالله شرکت فولاد سنگان با رویکرد سیستم محور و با بهره مندی از ظرفیت‌های موثر در این مسیر و با مشخص نمودن اولویت‌های لازم الاجرا در سال جاری، شاهد تعالی روزافزون در سال جاری خواهد بود.

در ادامه رضازاده (مدیرتعالی و کنترل سازمانی) با ارزیابی، شناسایی و تشریح اقدامات افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مستمر کلیه همکاران موثر در این مهم، ارزیابی ۱۶۰ فرآیند در مدت زمان پنج ماه انجام و با برگزاری بیش از پنجاه جلسه ارزیابی با حضور مالکین، ناظـرین و همکاران فرآیندها، بیش از چهارصد اقدام و پروژه قابل بهبود شناسایی و بررسی گردید.

وی با اشاره به اولویت بندی پروژه‌های بهبود مصوب شده در سال جاری گفت: پس از اولویت بندی پروژه‌های بهبود بر مبنای معیار‌های هفت گانه ” سلامت مالی - تحقق اهداف استراتژیک - رعایت قوانین و مقررات فولاد مبارکه - زمان اجرا - سهولت اجرا و منافع ذینفعان و با در نظر گرفتن ضرایب اهمیت، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی توسط تیم مهندسی صنایع، تعالی سازمانی و مشاور مدیریت فرآیند انجام و ضرورت پیاده سازی آن تشریح گردید.

در ادامه عمویی (مشاور اجرای فرآیندها) به تصویب اجرای اقدامات بهبود فرآیند اشاره و افزود:با در نظر گرفتن اقدامات مصوب شده در فرآیند بهبود از طریق سامانه مدیریت اقدامات اصلاحی، مقرر گردید تمامی فعالیت‌های بهبود فرآیند تا پایان سال ۱۴۰۰ به نحو شایسته برنامه ریزی، اجرا و در ادامه بر نقش محوری و اعضای دفتر فرآیند در ادامه مسیر تاکید شد.

گفتنی است در این مراسم از میثاق نامه مدیریت فرآیندها که نشان از تعهد و پای بندی مسئولین شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به اصول و نگرش مدیریت فرآیندهاست، توسط مدیرعامل رونمایی و به امضای کلیه حاضرین رسید و از اعضای دفتر مدیریت فرآیند با اهدای لوح و گواهینامه آموزشی مدیریت فرآیندها، تجلیل گردید.

این نشست با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، روسا و اعضای دفتر فرآیند شرکت فولاد سنگان برگزار و فرآیندها، اهداف، مراجع و روش‌های مورد ارزیابی و پروژه‌های بهبود فرآیند بررسی و تشریح گردید.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده
لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید
«بهرام شکوری» رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران در نشست «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب با فعالان اقتصادی:

لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید

پرطرفدارترین عناوین