تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۱
بازدید: ۳۵۱
کد خبر: ۲۲۳۰۵۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

خودروسازان ۴ روز تعطیل شدند

‌می‌متالز - شرکت‌های ایران خودرو و سایپا تولید خود را از سه شنبه ۲۶ مردادماه هفته جاری تا روز جمعه متوقف می‌کنند.

به گزارش می‌متالز، طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه ادارات، سازمان ها، بانک‌ها و اصناف به غیر از مشاغل گروه یک شغلی از دوشنبه ۲۵ مرداد الی شنبه ۳۰ مرداد در سراسر کشور تعطیل میباشند.

به همین منظور شرکت‌های ایران خودرو و سایپا تولید خود را از سه شنبه هفته جاری تا روز جمعه متوقف می‌کنند. در پی این تصمیم، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو نیز در نامه‌ای به اعضای خود، خواستار اعمال تمهیداتی مطابق با تصمیم خودروسازان شد.

در نامه انجمن قطعه سازان به شرکت‌های قطعه ساز آمده است:

احتراما به اطلاع می‌رساند پیرو مذاکرات صورت گرفته با مدیران عامل شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا در خصوص مدیریت تولید و تأمین قطعات طی تعطیلات پیش رو، مقرر شد تولید خودروسازان از ابتدای روز سه‌شنبه ۲۶ مرداد متوقف شود و در ابتدای روز شنبه ۳۰ مردادماه مجددا آغاز شود؛ لذا از همکاران عزیز قطعه‌ساز درخواست می‌شود، تمهیدات لازم را جهت ارسال قطعات مورد نیاز به ویژه قطعات خودرو‌های تارا و شاهین فراهم آورند.

بدیهی است تصمیمات فوق‌الذکر در راستای همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا و جهت حفظ سلامت کارگران و شاغلان صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی اخذ شده است.

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور آرزوی سلامتی برای همه ملت عزیزان ایران به ویژه فعالان و شاغلان صنعت قطعه‌سازی کشور را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده