تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۲۲۳۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان ممتازان کرمان برای دهمین سال متوالی واحد نمونه استاندارد شد

می متالز - شرکت سیمان ممتازان کرمان در آیین تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استاندارد، برای دهمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه استاندارد استان معرفی شد.
سیمان ممتازان کرمان برای دهمین سال متوالی واحد نمونه استاندارد شد

به گزارش می متالز، در این آیین که با حضور معاون سازمان ملی استاندارد، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، رئیس اداره کل استاندارد کرمان، دبیر کل اتاق و جمعی از فعالان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد، از شرکت سیمان ممتازان کرمان تجلیل به عمل آمد.

مرندی مقدم، معاون سازمان ملی استاندارد دراین مراسم، استاندارد را مسیر رسیدن به توسعه پایدار دانست و گفت : امروز کشور از استاندارد کالا و خدمات عبور کرده و استاندارد در حوزه های اجتماعی را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد مکلف است ارزیابی واحدهای تولیدی را بر اساس روشهای بین المللی انجام دهد و دنبال آن است که روشهای ارزیابی را به سمت خود اظهاری واحدهای تولیدی هدایت کند.

معاون سازمان ملی استاندارد همچنین از ارسال دو بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی و تجار خبر داد و گفت: از این به بعد واحدهایی که در عرصه استانی و ملی به لحاظ رعایت کیفیت و شرایط استاندارد نمونه شوند، از نمونه برداری مجدد معاف خواهند شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد