تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۲۲۳۱۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مفتح تشریح کرد؛

جزئیات نشست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با وزیر پیشنهادی اقتصاد

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزراتخانه اقتصاد و امور دارایی در نشست نوبت عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی در نشست امروز این کمیسیون گفت: خاندوزی در ابتدا، برنامه‌های خود را در زمینه اصلاح نظام مالیاتی و گمرک کشور تشریح و اعلام کرد، سیستم مالیاتی و گمرک ایران نیازمند اصلاحات جدی است و در این خصوص مصوباتی را هم در مجلس داشته ایم که در دولت این روند را ادامه خواهم داد.

وی ادامه داد: اصلاحات حوزه نظام تامین مالی پروژه ها، راهکار‌های مقابله با افزایش نقدینگی در کشور، مدیریت بازار سرمایه و بیمه از محور‌های دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد بود که در این خصوص تاکید کرد، قرار است این موارد را به صورت جدی اصلاح و به عنوان دستورالعمل برای دولت تبدیل کند.

مفتح اظهار کرد: همچنین خاندوزی مطالب و ایده‌های خود را در خصوص اصلاحات محیط کسب و کار با توجه به نیاز کشور، شفاف سازی و ارتقا مدیریت بهره وری در مدیریت دارایی‌ها و شرکت‌های دولتی برای اعضای کمیسیون تشریح و اعلام کرد، این موارد اهم برنامه‌های مورد نیاز وزارت اقتصاد و امور دارایی در دولت سیزدهم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده