تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۲۲۳۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

صدور احکام جدید در شرکت سیمان زرین رفسنجان

می متالز - در راستای سیاست پرورش و تامین نیروهای جانشین و ارتقاء کارکنان درون سازمانی و با هدف ایجاد انگیزه، احکام جدیدی در شرکت سیمان زرین رفسنجان صادر و ابلاغ گردید.
صدور احکام جدید در شرکت سیمان زرین رفسنجان

به گزارش می متالز، در راستای سیاست پرورش و تامین نیروهای جانشین و ارتقاء کارکنان درون سازمانی و با هدف ایجاد انگیزه، احکام جدیدی به شرح ذیل صادر و طی مراسمی ابلاغ گردید.

آقای حسن شفیعی به سمت معاونت اجرایی و پشتیبانی

آقای مهندس شیرزاد احمدیان به سمت مدیر کارخانه

آقای مهندس مرتضی بیگلری به سمت مدیر برق و جانشین مدیر کارخانه

آقای مهندس محمد امیری نسب به سمت مدیر تولید

آقای مهندس منصور عسکری به سمت مدیر مکانیک

آقای مهندس محمدرضا حسینی اختیارآبادی به سمت مدیر دفتر فنی

در این مراسم آقای مهندس درویش مدیر عامل شرکت سیمان زرین رفسنجان با اشاره به وضعیت سیمان در بازار و افزایش نرخ پاکت و کندی حمل و نقل، به همه کارکنان در جهت کاهش هزینه ها و ارسال به موقع سیمان برای مشتریان و تولید با کیفیت توصیه هایی را ارائه نمود.

شایان ذکر است همه افرادی که احکام جدید دریافت کرده اند، پیش تر نیز در کارخانه سیمان زرین مشغول بکار بودند و این تغییرات بنا به صلاحدید مدیر عامل شرکت  و تحت عنوان ارتقاء درون سازمانی با هدف ایجاد انگیزه در راستای جانشین پروری صورت گرفته است.

همچنین شرکت سیمان زرین طی چند سال گذشته با تحولاتی مثبت در راستای تولید سیمان با کیفیت همراه بوده بطوریکه موفق گردیده طی دو سال متوالی به عنوان واحد نمونه استاندارد و سه سال متوالی لوح حمایت از مصرف کنندگان را دریافت نماید.

عناوین برگزیده