تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۲۳۴۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی:

بازرسی از هزار و ۲۵۴ واحد عرضه کننده کالا‌های اولویت دار در تیرماه سالجاری

‌می‌متالز - معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در تیرماه سالجاری از هزار و ۲۵۴ واحد عرضه کننده کالا‌های اولویت دار بازرسی و ۵۳ پرونده تخلف تشکیل شد.

به گزارش می‌متالز، محمد جواد قربانیان با اعلام این خبر افزود: همواره یکی از دغدغه‌های وزارت صمت کنترل و رصد بازار و تامین کالا‌های اساسی همشهریان گرامی بوده است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز بر اساس این دغدغه مندی رصد واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های اساسی که شامل قند وشکر، گوشت قرمز، مرغ وتخم مرغ، روغن، برنج، میوه، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، مشاورین املاک ولامپ می‌باشد را در دستور کار ماهیانه خود قرارداده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی درادامه افزود: برهمین اساس در تیرماه سالجاری از ۱۲۵۴ واحد صنفی عرضه کننده و مراکز نگهداری کالا‌های اولویت دار بازرسی بعمل آمد و تعداد ۵۳ پرونده تخلف به ارزش ریالی سیصد میلیون ریال تشکیل و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی در خاتمه از مردم استان مرکزی درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، اختفا و امتناع از عرضه کالا مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اطلاع دهند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده