تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۴۳
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۲۳۵۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فاز اول کارخانه کنسانتره امیرسنگان پارسیان وارد مدار تولید می شود

می متالز - مدیر عامل گروه معادن امیرسنگان پارسیان از آغاز به کار فاز اول کارخانه کنسانتره این شرکت طی چند روز آینده خبر داد و افزود: احداث کارخانه کنسانتره با ظرفیت یک میلیون تن در سال، در راستای افزایش ارزش افزوده، در برنامه شرکت قرار گرفت که فاز اول این کارخانه با ظرفیت 600هزارتن طی چند روز آینده در چرخه تولید قرار خواهد گرفت.
فاز اول کارخانه کنسانتره امیرسنگان پارسیان وارد مدار تولید می شود

به گزارش می متالز، ایمان عامری، مدیرعامل گروه معادن امیرسنگان پارسیان اظهار کرد: طراحی این کارخانه کنسانتره مختص به ماده معدنی شرکت و با دانش فنی داخلی شرکت انجام گرفته است و نمونه مشابهی در داخل یا خارج از کشور ندارد.

عامری در خصوص تاثیر افت جهانی قیمت سنگ آهن بر فعالیت های صادراتی این شرکت گفت: از اواسط سال گذشته رویکرد شرکت بر پایه تامین نیاز سنگ آهن شرکت های داخلی تعریف شد. از این رو با فشارهای خارجی مثل تحریم ها و یا کاهش قیمت جهانی تاثیر چندانی در فعالیت های شرکت نگذاشته است.

وی تشریح کرد: بیش از 85 درصد خوراک ورودی شرکت ذوب آهن اصفهان توسط گروه معادن امیر سنگان پارسیان تامین می شود، و مقدار باقی مانده نیز که برای صادرات در نظر گرفته شده، در شرایط مساعد صادر می شود و در غیر اینصورت به فروش داخلی می رسد.

عامری همچنین در خصوص برنامه های اکتشافات عمقی شرکت گفت: بالغ بر 40هزار متر حفاری عمیق در معادن شرکت انجام شده که طبق برنامه اکتشافی شرکت، 75 هزار متر دیگر نیز اضافه می شود که در این صورت کل ذخیره معدن به صورت کامل شناسایی خواهد شد.

عناوین برگزیده