تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۳
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۲۴۱۳۲
سرویس خبر : اجتماعی

رای گیری اعضای کابینه دولت رئیسی شروع شد

‌می‌متالز - از ابتدای این هفته مجلس در حال بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزای پیشنهادی دولت است، بررسی صلاحیت اعضای کابینه به اتمام رسیده و مجلس در حال رای گیری هر یک از اعضا است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای این هفته مجلس در حال بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزای پیشنهادی دولت است، بررسی صلاحیت اعضای کابینه به اتمام رسیده و مجلس در حال رای گیری هر یک از اعضا است.

آخرین دفاعیات رئیسی از اعضای کابینه

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در حال حاضر در حال انجام آخرین دفاع خود است.

او می‌گوید: شاخص‌های صداقت با مردم، فساد ستیزی، کارآمدی، داشتن صلاحیت علمی و عملی از جمله فاکتور‌هایی است که در انتخاب هر یک اعضای معرفی شده کابینه محور‌های اصلی است.

رئیسی عنوان می‌کند: شرط اصلی دولت پاک دستی است. هر زمانی که معلوم شود اگر زمانی یکی از مدیران دولت ناسالم باشد، تحمل نمی‌شود. در ابتدای انقلاب امام خمینی به جوانان اعتماد کرد، در خصوص انتخاب وزرای جوان نیز برای ما مهم است که دانش لازم را داشته باشد، معلوم شود که فرد می‌تواند با کار ارتباط برقرار کند.

او درباره جلسه دولت می‌گوید: مشکلات کشور به خصوص در حوزه کرونا خیلی مهم است. با رای اعتماد امروز به کابینه، اولین جلسه دولت فردا برگزار می‌شود. گشایش‌هایی برای واکسیناسیون رخ داده است.

رئیس دولت درباره تحریم‌ها برنامه خود را اینطور تشریح می‌کند: برنامه‌های ما برای سیاست خارجی مسیر تعاملی است و موضوع رفع تحریم‌ها را دنبال میکنیم، اما سفره مردم را شرطی نمی‌کنیم.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده