تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۲۲۴۳۹۲
سرویس خبر : متالورژی و مواد
در ۵ ماهه اول امسال ثبت شد؛

رشد فروش ۹۱.۵ درصدی شرکت فروسیلیس ایران

‌می‌متالز - گزارش عملکرد ماهانه شرکت فروسیلیس ایران با نماد فروس برای دوره منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در ۵ ماهه اول امسال با رشد ۹۱.۵ درصدی همراه شده است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت فروسیلیس ایران در مرداد ماه امسال برابر با ۳۹۲،۶۹۸ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی برابر با ۲۹۲،۳۸۴ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۰۱،۹۷۲ میلیون ریال بوده است. (میزان تخفیفات در این ماه برابر با ۱۶۵۸ میلیون ریال بوده است.)

با نگاهی بر عملکرد فروش ۴ ماهه این شرکت می‌بینیم که رقم ثبت شده حاصل از فروش محصولات برابر با ۲،۴۹۵،۰۷۹ میلیون ریال بوده است که از این رقم بخش عمده درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی به میزان ۲،۰۰۸،۰۹۰ میلیون ریال حاصل شده است.

در مجموع می توان گفت: شرکت فروسیلیس ایران از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای مرداد ماه توانسته فروشی برابر با ۲،۸۸۷،۷۷۷ میلیون ریال داشته باشد که در مقایسه با رقم ثبت شده در مدت مشابه سال قبل که عدد ۱،۵۰۷،۹۴۰ میلیون ریال بوده است با رشد فروش ۹۱.۵ درصدی همراه گشته است.

گفتنی است میزان فروش حاصل شده در بازار داخلی طی ۵ ماهه اول سال برابر با ۲،۳۰۰،۴۷۴ میلیون ریال و در بازار صادراتی نیز ۶۱۷،۹۷۱ میلیون ریال بوده است.

طی ماهه اول امسال شرکت فروسیلیس ایران محصولات زیر را تولید کرده است:

فروسیلیسیم: ۸۱۰۲ تن

فروسیلیکومنیزم: ۷۶۹ تن

پودر میکروسیلیکا: ۲۸۰۲ تن

مذاب فروسیلیسیم: ۹۷۱۷ تن

مذاب منیزیم: ۸۰۱ تن

ژل و دوغاب میکروسیلیس-مقاوم ساز بتن: ۲۳ تن

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده