تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۲۲۵۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

طلا سطح کلیدی را حفظ کرد

می متالز - من برگشتم و به نظر می رسد که قیمت طلا هم همین کار را انجام داده است. بعد از نوسان و افت قیمت به زیر چندین سطح تکنیکال قیمتی، فلز زرد توانست مهمترین سطح قیمتی یعنی 1200 دلار در هر اونس را حفظ کند. واقعا زمانی که طلا به زیر 1200 دلار افت کرد زمان ترسناکی برای سرمایه گذاران بود، اما طلا توانست بالای این قیمت در انتهای مبادلات بسته شود. حفظ این سطح راه صعود به 1240 دلار و بعد از آن 1275 دلاری را باز می کند.
طلا سطح کلیدی را حفظ کرد

به گزارش می متالز، تاد بوبا هورویتز، تحلیلگر و مدیر موسسه سرمایه گذاری بووبا ادامه داد: بسیاری از با تجربه های بازار و مبادله گران زمانی سکه طلا به زیر 1220 دلار افت کرد اظهار نگرانی کردند. نظرات من اما همچنان یکسان است ..."نترسید".."اگر می خواهید از بازار خارج شوید فرصت های بهتری برای فروش و خروج شما وجود خواهد داشت. طلا در حال حاضر بالای 1210 دلار قرار دارد و هر چه کف قیمتی را بیشتر حفظ کند، کف قیمت های بالاتری (higher low) را خواهد داشت ."

بله من می فهمم که رقم های پایین و قیمت های فعلی طلا ترسناک هستند و تنها راهی که به نظر می رسد وجود داشته باشد ترس و فروش است. گاهی بهترین مبادله و تجارتی که شما می توانید انجام دهید انجام ندادن تجارت است، و ما فکر می کنیم فروش طلا در سطوح فعلی کاری اشتباه است. ما می توانیم نگران دلار قوی و دیگر عوامل کاهشی در بازار باشیم، اما جدول ها و نمودارهای تکنیکال طلا روندی مناسب را نشان می دهند و قیمت طلا صعود خواهد کرد.

منبع: طلا نیوز
عناوین برگزیده