تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۲۸
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۲۶۱۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

دیدار مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با مدیر شعب بانک تجارت چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با هدف همکاری‌های دوجانبه با مدیر شعب بانک تجارت این استان دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، وحید میرزایی با هدف افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه با فهیمی مدیر شعب بانک تجارت این استان دیدار و دو طرف بر همکاری‌های مستمر تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایداری تولیدات این شرکت در شرایط سخت تحریمی اظهار داشت: با وجود مشکلات تحریم و پیامد‌های آن، توانستیم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی این‌مجموعه و تمرکز بر بازار‌های داخلی و خارجی این شرکت، رکورد‌های مطلوبی در تولید داشته و مطابق برنامه‌ریزی و اهداف مان تولید کنیم.

وحید میرزایی بانک تجارت را بانکی اثرگذار در حمایت از تولید ملی ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با تقویت سطح همکاری این دو مجموعه در راستای اهداف عالیه خویش، شاهد توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های اقتصادی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بعنوان یک مجموعه صنعتی در استان باشیم.

مدیر شعب بانک تجارت چهارمحال و بختیاری در این دیدار مجموعه‌ی ورق خودرو را شریک تجاری ویژه‌ی این بانک دانست و افزود: فولاد یکی از صنایع فعال و تاثیرگذار در استان و کشور بوده و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بعنوان یک مجموعه فولاد درخشان، جزوه شرکای تجاری ارزشمند این بانک به شمار می‌آید.

فهیمی در ادامه افزود: در مسیر کمک به پایداری تولید و توسعه مجموعه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

عناوین برگزیده