تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۲۲۸۱۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

1222 و 1227 دلار سطوح مقاومتی پیش روی طلا هستند

می متالز - قیمت طلا امروز تحت تاثیر فاصله گرفتن محدود دلار از سطوح بالای هفته گذشته توانست در سطح 1221 دلاری باقی بماند. در شرایط حال حاضر بازار هر چند از نظر فاندامنتال شرایط قیمتی طلا همچنان ضعف را در قیمت نشان می دهد، اما چشم انداز فدرال رزرو از رشد اقتصادی جهان، همچنین بحران های اتحادیه اروپایی از جمله برگزیت می تواند از اونس حمایت کند.
1222 و 1227 دلار سطوح مقاومتی پیش روی طلا هستند

به گزارش می متالز، در این بین ما تنش تجاری چین و آمریکا را هم داریم که در صورت تغییری روشن در این روند و احتمال رسیدن 2 طرف به نتیجه ای برای حل و فصل مشکلات می توان روی افزایش تقاضا برای طلا حساب کرد.

 

از آوریل که طلا رقم رکوردی امسال قرار گرفت مهمترین عامل کاهش قیمت ها چشم انداز افزایش نرخ بهره و حمایت تنش تجاری چین و آمریکا بوده است. با توجه به کامنت های جدید فدرال رزرو و هشدار این بانک نسبت به کند شدن رشد اقتصادی جهان و همچنین احتمال حل درگیری تجاری این احتمال وجود دارد که طلا بیشتر صعود کند.

 

البته ما افزایش نرخ بهره دسامبر را در پیش رو داریم که به باور برخی از تحلیلگران این افزایش قیمت از همین الان هم در بازارهای محاسبه شده است.

 

قیمت طلا فعلا بالای سطوح میانگین‌های قیمت 5 روزه ، یعنی 1218 دلار و میانگین، 13 روزه و 62 روزه قرار دارد که فعلا از طلا حمایت می کند.

 

در صورت افت قیمت اولین حمایت را سطح 1213 دلاری انجام خواهد داد. همچنین در صورت رشد بیشتر ما مقاومت سطوح 1222 دلاری و 1227 دلاری را شاهد خواهیم بود.

منبع: طلا نیوز
عناوین برگزیده