تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۲۲۸۱۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

طلا برای رالی انتهای دسامبر برنامه دارد

می متالز - در حالی که به نظر می رسد فلز زرد فعلا در حال جذب سرمایه و رشد به سمت بالا است به باور گروهی از تحلیلگران این امکان وجود دارد که طلا در حال آماده شدن برای شروع رالی قیمتی در اواخر ماه دسامبر است.
طلا برای رالی انتهای دسامبر برنامه دارد

به گزارش می متالز به نقل از کیتکو و بر اساس گزارش تحلیلی از موسسه TF metals، طی چهار سال گذشته و زمانی که به میانه های دسامبر می رسیم و نشست فدرال رزرو هم انجام شده است ما معمولا شاهد رالی قیمت طلا تا انتهای دسامبر و اوایل ژانویه هستیم. به نظر می رسد ما همین برنامه ریزی را از جانب طلا شاهد باشیم.

 

از چهارشنبه هفته گذشته که طلا در سطح 1200 دلاری آغاز به کار کرد تا انتهای روز جمعه تحت تاثیر تقاضا برای مکان امن سرمایه توانست به 1220 دلار در هر اونس برسد که در این بین افت شاخص دلار هم در میزان صعود تاثیر گذار بود.

 

بر اساس این گزارش تحلیلگران این موسسه پیشنهاد می کنند که سرمایه گذاران به عواملی که در هفته تعطیلی بازار ممکن است وجود داشته باشد و در قیمت ها محاسبه نشده توجه ویژه ای داشته باشند که در این بین مهمترین عامل که فعلا نادیده گرفته شده وضعیت مسکن در ایالات متحده است که می تواند در زمان انتشار تاثیر زیادی را بر قیمت ها داشته باشد.

 

همچنین ما با تنش نوسان در سود اوراق قرضه هم رو به رو هستیم که بازارها باید به این مورد هم توجه کنند.

 

برخی از بهترین تحلیلگران همچنان اعتقاد دارند که ضعف های فاندامنتال در بازار طلا همچنان وجود دارد.

منبع: طلا نیوز
عناوین برگزیده