تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۳
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۲۹۴۹۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

بومی‌سازی ماشین تزریق وایر در شرکت آتیه‌ فولاد معدن پارسیان

‌می‌متالز - شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان با بهره‌گیری از تخصص همکاران بازنشسته شرکت فولاد مبارکه نسبت به بومی‌سازی، طراحی و ساخت ماشین تزریق وایر اقدام نمود و سرانجام با یک کار تیمی منسجم، ساخت اولین ماشین تزریق وایر مطابق با آخرین استاندارد‌های روز اروپا و با امتیازات ویژه نسبت‌به سایر برند‌های اروپایی در این شرکت بومی‌سازی شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان با بهره‌گیری از تخصص همکاران بازنشسته شرکت فولاد مبارکه نسبت به بومی‌سازی، طراحی و ساخت ماشین تزریق وایر اقدام نمود و سرانجام با یک کار تیمی منسجم، ساخت اولین ماشین تزریق وایر مطابق با آخرین استاندارد‌های روز اروپا و با امتیازات ویژه نسبت‌به سایر برند‌های اروپایی در این شرکت بومی‌سازی شد.

محمدعلی توحیدی، مدیرعامل شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان، در این خصوص یادآور شد: این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان است که با سابقه‌ای طولانی در تولید و عرضه مواد اولیه به‌خصوص وایر‌های مغزدار، در حال حاضر یکی از تأمین‌کنندگان اصلی این مواد جهت صنعت فولاد کشور خصوصا شرکت فولاد مبارکه است.

توحیدی اضافه کرد: به دعوت شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان، جمعی از مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه از کارگاه خط تولید ماشین تزریق وایر واقع در منطقه صنعتی دولت‌آباد بازدید و در دفتر شرکت با کارشناسان متخصص این واحد تبادل‌نظر کردند.

مدیرعامل شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان در پایان از همکاری شایسته شرکت فولاد مبارکه که این شرکت را در کسب این موفقیت و جلوگیری از خروج ارز از کشور یاری نمود، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: پایگاه خبری – تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده