تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۲۹۷۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان سمنان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۶هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل در سیصد و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۶هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۶۷ واحد تولیدی صنعتی استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان در ادامه تصریح کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تا کنون ۱۴۶ واحد تولیدی صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند و پرونده ۷۹ واحد صنعتی جهت عقد قرارداد در بانک‌های استان در دست بررسی است.

تشنه دل ادامه داد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال به ۶۵ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی دو واحد تولیدی استان در حوزه گردشگری و کشاورزی بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست گزارشی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌های عامل در خصوص بررسی درخواست‌های باقی مانده در باکس‌های سامانه ستاد تسهیل گزارش کمیسیون بانک‌های استان در خصوص اقدامات انجام شده برای موارد ارجاع شده به هئیت خبرگان بانکی استان ارائه شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده