تاریخ: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۲
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۲۲۹۸۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

باجه کوثر بانک مهر ایران در قزوین افتتاح شد

‌می‌متالز - با هدف گسترش خدمات بانکی، افزایش رفاه حال مشتریان و خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به هموطنان، باجه بانک مهر ایران در شهرک کوثر شهر قزوین راه‌اندازی شد.

به گزارش می‌متالز، با حضور مدیر مجموعه فرهنگی، آموزشی و مسجد امام حسن عسگری (ع)، امام جماعت مسجد، هیات امنا و جمعی از نمازگزاران و خیران شهرک کوثر، باجه این بانک در شهر قزوین افتتاح شد.

حسن میرزاعبدالهی‌ها، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قزوین در مراسم افتتاحیه این باجه در جمع هیأت امنا و نمازگزاران، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت. وی گسترش خدمات بانک مهر ایران را ثمره امنیت و جانفشانی این عزیزان دانست و با تشریح خدمات و سبد محصولات بانک، هدف این بانک را توجه ویژه به اقشار ضعیف و توانمندسازی آن‌ها برشمرد.

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قزوین از حمایت‌های مجموعه فرهنگی، آموزشی و مسجد امام حسن عسگری (ع) تقدیر و تشکر کرد که با در اختیار قرار دادن فضا برای باجه بانک، زمینه گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه را فراهم کرده‌اند.

میرب‌ها مدیر مجموعه فرهنگی، آموزشی و مسجد امام حسن عسگری (ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه برای انتخاب بانک اسلامی همه اعضای هیأت امنا بر شایستگی بانک مهر ایران مهر تأیید زدند، از نیاز جامعه اسلامی برای تقویت فرهنگ قرض‌الحسنه سخن گفت و از همه دعوت کرد با افتتاح حساب در این بانک، ضمن بهره‌مندی از خدمات بانکی به تقویت آن کمک کنند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده