تاریخ: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۲۶
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۲۳۰۳۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
هشتمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام برگزار شد

یادواره شهدای صنعت مس مصداق یک کار فرهنگی ماندگار است

می متالز - هشتمین یادواره 26 شهید صنعت مس و دو شهید گمنام با حضور خانواده‌های معظم شهدای صنعت مس، جمعی از معاونان و مدیران شرکت مس، مسئولان رفسنجان، پاریز و شهربابک در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.
یادواره شهدای صنعت مس مصداق یک کار فرهنگی ماندگار است

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در هشتمین یادواره شهدای صنعت مس که صبح روز سه شنبه 22 آبان 1397 در شهر سرچشمه برگزار شد، گفت: مایه سرافرازی است که شرکت ملی مس با دستان توانمند فرزندان این خطه اداره می‌شود.
وی با تأکید بر جایگاه والای شهدا دفاع مقدس گفت: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اعمال‌شده شرکت مس تنها شرکتی است که توانسته در این شرایط موفق باشد و تولید بالایی داشته باشد.
انارکی محمدی با بیان این‌که این موفقیت به خاطر تلاش همه کارکنان و مدیریت خوب شرکت مس است اظهار داشت: شرکت مس تنها شرکتی است که در شرایط ارزی پیش‌آمده درآمد ارزی خود را به سامانه نیما تحویل می‌داد.


یادواره شهدای صنعت مس مصداق یک کار فرهنگی ماندگار است


سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام با تقدیر از مسئولان شرکت مس به‌خاطر برگزاری یادواره شهدا، گفت: این یادواره‌ها یکی از زیباترین مصادیق کار فرهنگی به شمار می‌رود که باعث زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا و معرفی این قهرمانان به‌عنوان الگو برای جوانان در کشور می‌شود.
حسنی سعدی با بیان اینکه نعمت امنیت امروز مدیون خون شهدا است، تصریح کرد: امنیت و عزت امروز ما مدیون خون 225 هزار و 851 شهید است که شامل شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم، محراب، ترور می‌باشند.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده