تاریخ: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۱۷
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۲۳۰۶۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح همزمان ۸۸ باجه پست بانک ایران با حضور وزیر ارتباطات

‌می‌متالز - در آستانه روز روستا و عشایر، ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران، با حضور دکتر زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، در آیین افتتاح و بهره برداری از باجه‌های مذکور که در ۱۸ استان کشور و به طور همزمان صورت گرفت؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط آنلاین با روستای باشماق شهرستان مریوان از توابع استان کردستان به صورت نمادین و به نمایندگی از سایر باجه‌ها، آنرا افتتاح کرد.

بنا براین گزارش، در مراسم افتتاح ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل و اعضای هیات مدیران و جمعی از معاونین و مدیران بانک حضور داشتند و دکتر زارع پور پس از برگزاری جلسه کاری، استماع گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل پست بانک ایران و ایراد سخن برای حاضران، ضمن بازدید از واحد‌های ستادی و شعبه مستقل و دیدار و گفتگو با کارکنان و مشتریان بانک؛ از نمایشگاه دستاورد‌های پست بانک ایران و همچنین سامانه میز خدمات بانک نیز بازدید کرد.

این گزارش می‌افزاید: برای افتتاح و بهره برداری از ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران، ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و با بهره برداری از باجه‌های مذکور ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی کشور تحت پوشش خدمات بانکی قرار گرفت.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده