تاریخ: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۲۳۰۸۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس اداره صمت حمیدیه:

فروشندگان مصالح ساختمانی اتمام موجودی سیمان را اعلام کنند

‌می‌متالز - حیدری گفت: فروشندگان مصالح ساختمانی باید اتمام موجودی سیمان را به اداره صمت حمیدیه به منظور جذب این محصول اعلام کنند.

به گزارش می‌متالز، عباس حیدری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حمیدیه گفت: بازدید و بازرسی از مصالح فروشی‌های فعال در سطح شهرستان در دستور کار این اداره قرار دارد و به صورت مستمر اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه از ۷ واحد مصالح فروشی، انبار‌ها و واحد‌های صنفی با همکاری نیرو‌های بسیج به منظور بررسی مشکلات مصالح فروشان در خرید و فروش و قیمت محصول برای مصرف کنندگان با محوریت شعار سال مبنی بر "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" بازدید بعمل آمد، افزود: فروشندگان و متصدیان توزیع مصالح ساختمانی و به ویژه سیمان باید با استفاده بهینه از امکانات موجود برای جذب سیمان، در زمان تحویل محصول، در ابتدای خرید و پایان فروش محموله، تائید اتمام سیمان را به اداره صنعت، معدن و تجارت حمیدیه اعلام کنند.

حیدری اظهار داشت: درصورتیکه متصدیان و صاحبان اصناف در این زمین کوتاهی کنند، واحد صنفی مذکور طبق قانون مرتکب جُرم عرضه خارج از شبکه شده و علاوه بر اعمال جریمه، برای فروشنده مورد نظر پرونده تخلف تشکیل خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده