تاریخ: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۳۱۵۸۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

آلومینیوم جنوب میزبان مدیران HSEE

‌می‌متالز - آلومینیوم جنوب میزبان مدیران HSEE شرکت‌های صنایع آلومینیوم کشور شد. در این مراسم امیر ولدخانی، مدیر HSEE ایمیدرو به همراه مدیران HSEE شرکت‌های صنایع آلومینیوم کشور از مجتمع صنایع آلومینیوم کشور بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، در این بازدید که از بخش‌های مختلف مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب صورت گرفت، جلسات تخصصی در زمینه اچ‌اس‌ای صنایع آلومینیوم برگزار شد و مشکلات و موانع و موارد مرتبط با صنعت آلومینیوم در حوزه‌های بهینه‌سازی انرژی، ایمنی و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و از اسکله اختصاصی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در پارسیان نیز بازدید شد.

مدیر HSEE ایمیدرو در حاشیه این نشست طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به شرایط اپیدمی کرونا، دوره ممیزی اخیر نیز همچون سال گذشته به صورت مجازی از ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روی ۴۴ شرکت آغاز شد و در روز ۱۷ شهریور به اتمام رسید. این دوره، ۱۲ هفته به طول انجامید.

امیر ولدخانی افزود: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به‌رغم اینکه یک شرکت نوپا است، توانست در این دوره با کسب امتیاز ۳۹۵ رتبه سطح خوب کسب کند و به طور یقین در سال آینده به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

وی ادامه داد: عملکرد HSEE مدیران و مجریان واحد‌های تابعه این سازمان در سال ۱۳۹۹ به مدت ۸۸۰ نفر ساعت و ۸۵ نفر روز ممیزی صورت گرفت.

در این جلسه ولدخانی، مدیر «اچ‌اس‌ای» سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی بر اساس استاندارد‌های تعریفی آن سازمان در ممیزی عملکرد شرکت ها، شرکت آلومینیوم جنوب را حائز رتبه چهارم بهترین عملکرد در میان شرکت‌های تابعه شناخت و لوح تقدیر و تندیس از سوی مهندس جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو به مهندس زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب اهدا شد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده