تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۲۳۱۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

گزارش 7 ماهه‌ی صادرات فولادی‌ها از ابتدای سال

می متالز - ذوب‌آهن اصفهان در مهرماه کاهش 86 درصدی در صادرات تیرآهن و کاهش 69 درصدی در صادرات میلگرد داشت این در شرایطی است که عملکرد صادراتی این شرکت در هفت‌ماهه‌ی اول سال برای محصول تیرآهن به میزان 16 درصد افزایش و برای میلگرد افزایش 26 درصدی بود.
گزارش 7 ماهه‌ی صادرات فولادی‌ها از ابتدای سال

به گزارش می متالز، فولاد مبارکه در مهرماه برای صادرات ورق گرم کاهش 92 درصدی، کلاف گرم کاهش 33 درصدی و کلاف و ورق گالوانیزه کاهش 70 درصدی در صادرات داشت.

این در شرایطی است که عملکرد 7 ماهه‌ی این مجموعه در صادرات ورق گرم با کاهش 63 درصدی و کلاف گرم افزایش 87 درصدی و کلاف و ورق گالوانیزه کاهش 45 درصدی داشته است.

فولاد خوزستان برای بلوم کاهش 5 درصدی و بیلت کاهش 55درصدی در مهرماه را تجربه کرد.

این مجموعه در 7 ماهه‌ی گذشته در صادرات بلوم کاهش 47 درصدی و بیلت کاهش 26 درصدی و اما در اسلب افزایش 79 درصدی در صادرات داشت.

فولاد هرمزگان در مهرماه افزایش 39 درصدی در صادرات اسلب برای ماه مهر و کاهش 27 درصدی در هفت ماه گذشته را داشته است.

فولاد آلیاژی ایران نیز در مهرماه کاهش 84 درصدی در صادرات میلگرد و کاهش 26 درصدی در صادرات میلگرد طی 7 ماهه‌ی ابتدای سال داشت.

فولاد خراسان نیز در مهرماه افزایش 73 درصدی در صادرات میلگرد و کاهش 29 درصدی در صادرات این محصول برای 7 ماهه‌ی ابتدای سال داشت.

فولاد کاوه جنوب نیز برای بیلت در مهرماه 87 درصد صادرات خود را افزایش داده بود این در شرایطی است که برای 7 ماهه‌ی ابتدایی سال این مقدار 22 درصد بوده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد