تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۲۳۱۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

گزارش 7 ماهه‌ی صادرات فولادی‌ها از ابتدای سال

می متالز - ذوب‌آهن اصفهان در مهرماه کاهش 86 درصدی در صادرات تیرآهن و کاهش 69 درصدی در صادرات میلگرد داشت این در شرایطی است که عملکرد صادراتی این شرکت در هفت‌ماهه‌ی اول سال برای محصول تیرآهن به میزان 16 درصد افزایش و برای میلگرد افزایش 26 درصدی بود.
گزارش 7 ماهه‌ی صادرات فولادی‌ها از ابتدای سال

به گزارش می متالز، فولاد مبارکه در مهرماه برای صادرات ورق گرم کاهش 92 درصدی، کلاف گرم کاهش 33 درصدی و کلاف و ورق گالوانیزه کاهش 70 درصدی در صادرات داشت.

این در شرایطی است که عملکرد 7 ماهه‌ی این مجموعه در صادرات ورق گرم با کاهش 63 درصدی و کلاف گرم افزایش 87 درصدی و کلاف و ورق گالوانیزه کاهش 45 درصدی داشته است.

فولاد خوزستان برای بلوم کاهش 5 درصدی و بیلت کاهش 55درصدی در مهرماه را تجربه کرد.

این مجموعه در 7 ماهه‌ی گذشته در صادرات بلوم کاهش 47 درصدی و بیلت کاهش 26 درصدی و اما در اسلب افزایش 79 درصدی در صادرات داشت.

فولاد هرمزگان در مهرماه افزایش 39 درصدی در صادرات اسلب برای ماه مهر و کاهش 27 درصدی در هفت ماه گذشته را داشته است.

فولاد آلیاژی ایران نیز در مهرماه کاهش 84 درصدی در صادرات میلگرد و کاهش 26 درصدی در صادرات میلگرد طی 7 ماهه‌ی ابتدای سال داشت.

فولاد خراسان نیز در مهرماه افزایش 73 درصدی در صادرات میلگرد و کاهش 29 درصدی در صادرات این محصول برای 7 ماهه‌ی ابتدای سال داشت.

فولاد کاوه جنوب نیز برای بیلت در مهرماه 87 درصد صادرات خود را افزایش داده بود این در شرایطی است که برای 7 ماهه‌ی ابتدایی سال این مقدار 22 درصد بوده است.

عناوین برگزیده