تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۳۱۹۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رشد ۴ میلیارد تومانی درآمد‌های سابیک؛

کیسه‌های سیمان آبیک روند نزولی را شکاندند!

‌می‌متالز - سیمان آبیک در هفته منتهی به ۲۳ مهرماه «سیمان تیپ ۲» و «سیمان تیپ ۴۲۵-۱» را باردیگر در سبد کالایی خود قرار داد تا با این کالا‌ها گام به رینگ معاملات بورس کالا بگذارد.

به گزارش می‌متالز، سیمان آبیک پس از آنکه در هفته نخست مهرماه توانست درآمدی مناسب را از خود برجای گذارد، در ادامه ماه روند نزولی را پیش گرفت تا تصوری همانند شهریورماه و روند درآمدزایی آن تداعی شود اما؛ این سیمان‌فروش در این هفته روند نزولی را شکاند تا با تقریبا رشد ۴ میلیارد تومان درآمدها، مجموع درآمد خود را در بورس کالا به ۳۰ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان برساند.

کیسه‌های سیمان آبیک روند نزولی را شکاندند!

سیمان آبیک در هفته منتهی به ۲۳ مهرماه «سیمان تیپ ۲» و «سیمان تیپ ۴۲۵-۱» را باردیگر در سبد کالایی خود قرار داد تا با این کالا‌ها گام به رینگ معاملات بورس کالا بگذارد.

سیمان آبیک در هفته منتهی به ۲۳ مهرماه، با محصول «سیمان تیپ ۲» حجم تقاضایی در حدود ۸۳ هزار و ۲۵۰ تنی را رو به روی خود دید، اما تنها به میزان عرضه یعنی ۶۰ هزار تن معامله را به ثبت رساند.

سیمان آبیک درآمدزایی ۲۷ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومانی را از فروش این هفته سیمان تیپ ۲ به دست آورد.

در ادامه می‌توان به دیگر محصول این شرکت نیز اشاره داشت که ۱۰ هزار تن «سیمان تیپ ۴۲۵-۱» بود و به میزان عرضه‌ها سفارش به ثبت رسید و تمام آن نیز منجر به معامله شد.

درآمدزایی سابیک از این بخش به ۳ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده