تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۱
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۲۳۲۶۳۹
سرویس خبر : انرژی
جباری خبر داد:

تامین اعتبار پروژه انتقال آب از آب شیرین کن بندرچارک به شهرستان بستک و روستا‌های طول مسیر در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه

‌می‌متالز - نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس از تامین اعتبار پروژه انتقال آب از آبشیرین کن بندرچارک به شهرستان بستک و روستا‌های طول مسیر در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان و عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته جلسه تصمیم گیری و ساماندهی نهایی انتقال آب از دریا به شهرستان بستک با حضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: این نشست بدنبال سفر رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مهندس جانباز به شهرستان بستک که با دعوت بنده صورت پذیرفته بود و در آن سفر از مسیر خط انتقال آب از آبشیرین‌کن در بندر چارک به بستک بازدید به عمل آمده بود، صورت گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت فوق بحرانی آب بستک و جوابگو نبودن چاه‌های فعلی برای تأمین پایدار آب مردم، گزارش کاملی از وضعیت آبی غرب استان هرمزگان نیز ارائه شد.

جباری بیان کرد: بدنبال پیگیری‌ها و اظهارات بنده و استفاده از ظرفیت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور نیز آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه و اعتبارات و تخصیص‌های صورت گرفته را تشریح کرد و در صورتجلسه‌ای مقرر شد تا لوله گذاری پروژه آبرسانی از بندرچارک به شهرستان بستک و روستا‌های در طول مسیر در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه تا انتهای سال به شهر جناح رسانده شود.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست مقرر شد فاز اول پروژه آبرسانی از آبشیرین‌کن بندرچارک به شهرستان بستک تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ به ظرفیت ۴ هزار متر مکعب به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده