تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۳۲۷۷۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

افزایش ۳ برابری مشارکت در انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران

‌می‌متالز - مدیرکل راه و شهرسازی تهران از مشارکت ۳ برابری جامعه مهندسی در نهمین انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در مقایسه با دوره هشتم خبر داد.

به گزارش می‌متالز، خلیل محبت خواه افزود: مشارکت جامعه مهندسی در این دوره سه برابر دوره هشتم بود که نشان دهنده مشارکت حداکثری و بی بدیل طی ۹ دوره این انتخابات بودیم. ان شالله با این مشارکت شاهد اجماع جامعه مهندسی در پیگیری مطالبات بر حق خود نیز باشیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های هیات اجرایی انتخابات دور نهم، تصریح کرد: بدون شک این دوره شاهد یکی از سالم‌ترین و بی حاشیه‌ترین انتخابات طی ادوار مختلف بودیم که بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی هیات اجرایی انتخابات دور نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تشکر کنم.

وی با بیان این‌که مشارکت بیش از ۳۲ هزار مهندس در انتخابات نشان دهنده مسوولیت سنگین سازمان نظام مهندسی در قبال جامعه مهندسی است، ادامه داد: این سازمان در پیگیری مشکلات و مطالبات بر حق جامعه مهندسی نقش بسزایی دارد. با توجه به مشارکت حداکثری جامعه مهندسی قطعا همگان توقع بیشتری از این سازمان به منظور تحقق مطالبات بر حق و همچنین نظارت دقیق‌تر مطابق با قانون را انتظار خواهند داشت که امیدوارم این مهم تحقق یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده