تاریخ: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۳۳۱۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد خوزستان موفق به دریافت بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی شد

‌می‌متالز - در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی، شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی شد.

به گزارش می‌متالز، «مسوولیت اجتماعی» طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده‌سازی آن بر عهده روابط عمومی‌است؛ در واقع روابط عمومی‌سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسوول، به عملکردی فرا سازمانی می‌اندیشد و کمک می‌کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسوولیت اجتماعی حرکت کند. در این مراسم که با دعوت از ۳۰ سازمان و شرکت که بر اساس شاخص‌های ارزیابی، صلاحیت لازم را داشته‌اند تقدیر شد و به برگزیدگان «نشان عالی مسوولیت اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسوولیت اجتماعی» اعطا شد.

هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت مسوولیت‌های اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها» اعلام شد که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسوولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» در این دوره انجام شد. «مسوولیت اجتماعی» طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده‌سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسوول، به عملکردی فراسازمانی می‌اندیشد و کمک می‌کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسوولیت اجتماعی حرکت کند. در پایان جشنواره با اهدای نشان عالی مسوولیت اجتماعی از امین ابراهیمی، مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر شد. همچنین نشان سفیر و مروج مسوولیت اجتماعی به غلامرضا فروغی‌نیا، مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان اهدا شد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده