تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۲۳۴۰۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیش فروش زغال سنگ ایالات متحده تا سال ۲۰۲۲

‌می‌متالز - تقریباً هر تکه زغال سنگی که معدنچیان آمریکایی در سال آینده از زمین بیرون می‌آورند قبلاً فروخته شده است، زیرا افزایش قیمت گاز طبیعی شرکت‌های برق را وادار به سوزاندن آلاینده‌ترین سوخت‌های فسیلی می‌کند. شرکت انرژی پیبادی، بزرگترین تامین کننده آمریکایی، قرارداد‌های خرید خود برای بیش از ۹۰ درصد زغال سنگ را برای سال آینده بسته است.

به گزارش می‌متالز، Arch Resources Inc. تولیدکننده شماره ۲ انرژی امریکا، نیز برای تمام تولیدات سال ۲۰۲۲ خود با شرکت‌های آب و برق قرارداد‌هایی را با قیمت متوسط ۲۰ درصد بالاتر از قیمت‌های فعلی تنظیم کرده است.

تقاضا برای برق در حال افزایش است، زیرا اقتصاد جهانی پس از همه گیری و نزدیک شدن به فصل زمستان بهبود می‌یابد و قیمت گاز طبیعی را به بالاترین حد خود می‌رساند.

حتی با وجود افزایش تولید زغال سنگ در سال آینده، تولیدکنندگان برق تا جای ممکن، قرارداد‌های چند ساله خرید زغال سنگ را امضا می‌کنند. در حالی که رهبران جهانی هفته آینده در گلاسکو در کنفرانس آب و هوای سازمان ملل متحد گرد هم می‌آیند، این قرارداد‌های طولانی مدت شواهد دیگری هستند که انتقال به انرژی پاک تا آینده نزدیک امکانپذیر نیست.

منبع: ایفنا

عناوین برگزیده