تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۳۶۸
کد خبر: ۲۳۵۵۳۹
سرویس خبر : انرژی
رضایی خبرداد:

موافقت وزیر نفت با احداث کارخانه پتروشیمی کنگاور

‌می‌متالز - نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، گفت: وزیر نفت پس از رایزنی‌های فراوان با احداث کارخانه پتروشیمی کنگاور موافقت کرد.

به گزارش می‌متالز، علی رضائی، با اعلام خبرموافقت وزیر نفت با احداث کارخانه پتروشیمی کنگاور، اظهار داشت: جواد اوجی وزیر نفت پیرو درخواست اینجانب در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر شد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون، دینور و گودین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در جلسه کمیسیون اقتصادی، پس از ارائه دلایل توجیهی لزوم احداث این کارخانه پتروشیمی به وزیر نفت از سوی اینجانب، وزیرنفت با بررسی‌هایی که انجام دادند، موافقت خود را اعلام کردند.

وی افزود: در مسیر اخذ مجوز احداث کارخانه پتروشیمی کنگاور افراد بسیاری همکاری کردند که در این میان نمی‌توان نقش بازوند استاندار کرمانشاه را نادیده گرفت و باید از همه این افراد تقدیر کرد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر نفت با احداث کارخانه پتروشیمی کنگاور خبر داد و گفت: امیدوارم از ظرفیت فارغ‌التحصیلان بومی در این عرصه در جهت توسعه شرق استان کرمانشاه استفاده شود.

رضائی یادآورشد: امیدوارم با احداث این کارخانه بتوانیم از ظرفیت نیرو‌های متخصص بومی استفاده کنیم و موجبات توسعه هرچه بیشتر شرق استان کرمانشاه را فراهم آوریم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده