تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۱:۵۰
بازدید: ۴۵۵
کد خبر: ۲۳۷۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مجمع سالانه پتروشیمی پردیس پایان یافت

برنامه جدید بارگیری « شپدیس » / سود تقسیمی هر سهم چقدر است؟

می متالز - بر مبنای برنامه اعلامی در مجمع سالانه پتروشیمی پردیس از برنامه جدید صادراتی به برزیل رونمایی شد. نرخ آخرین محموله‌های اوره تحویلی به هند ۲۷۲ دلار و کمتر بوده است.
برنامه جدید بارگیری « شپدیس » / سود تقسیمی هر سهم چقدر است؟

به گزارش می متالز، در مجمع پتروشیمی پردیس 170 تومان سود به ازای هر سهم تقسیم شد. سود تقسیم شده، 72.5 درصد از سود سال مالی 97 شرکت است. بر مبنای برآورد اعلامی سود هر سهم «شپدیس» در پایان سال مالی 31 شهریور سال 97 مبلغ 234.5 تومان خواهد بود. بر مبنای گزارش اعلامی در مجمع در یک ماه آتی از محل اختلاف نرخ گاز بخشی از سوبسید ارائه شده به نرخ اوره جهاد کشاورزی برای شرکت جبران می‌شود. در مجمع «شپدیس» نرخ صادرات اوره طبق اخرین صادرات 272 دلار بود. در مجمع سالانه پتروشیمی پردیس همچنین عنوان شده که در آینده از محل اختلاف نرخ گاز، بخشی از سوبسید ارائه شده بابت اوره به جهاد کشاورزی به شرکت بازمی گردد. همچنین بر مبنای برنامه اعلامی در مجمع عنوان شده به زودی محموله جدیدی با قیمت۲۷۰ دلار و حجم ٦٠ هزار تن برای برزیل بارگیری خواهد شد.

در حاشیه: اعتراض سهامداران در مجمع شپدیس به نرخ اوره 612 تومانی دولتی که چرا با وجود بهای تمام شده به نرخ ارز آزاد با این نرخ  فروخته می‌شود؟

عناوین برگزیده