تاریخ: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۱۷
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۳۹۱۵۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

آغاز فروش خودرو دولتی بدون قرعه‌کشی!/ ۱۵۰ میلیون تومان یارانه برای خرید هایما

‌می‌متالز - از ساعت ۱۱ صبح امروز فروش فوری مدل‌های مختلف هایما اس آغاز می‌شود و قرار است بدون قرعه‌کشی این خودرو‌ها تحویل مشتریان داده شود. باید دید ظرفیت این ثبت‌نام چند دقیقه یا شاید هم چند ثانیه طول خواهد کشید.

به گزارش می‌متالز، از ساعت ۱۱ صبح امروز فروش فوری مدل‌های مختلف هایما اس آغاز می‌شود و قرار است بدون قرعه‌کشی این خودرو‌ها تحویل مشتریان داده شود. باید دید ظرفیت این ثبت‌نام چند دقیقه یا شاید هم چند ثانیه طول خواهد کشید.

هایما S۷ توربو شارژ اتوماتیک، یکی از خودرو‌های موجود در این طرح است. قیمت کارخانه‌ای این محصول ۶۷۵ میلیون تومان تعیین شده و قیمت هایما S۷ در بازار ۸۲۷ میلیون تومان است. این اختلاف قیمت یا رانت ۱۵۲ میلیون تومانی در جیب کسانی خواهد رفت که زودتر موفق به ثبت نام شوند.

هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک، نیز یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در فهرست جدیدترین حراج ایران خودرو قرار دارد. قیمت مصوب هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک ۵۹۵ میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۷۰۷ میلیون تومان است. این اختلاف قیمت یا رانت ۱۱۲ میلیون تومانی در جیب کسانی خواهد رفت که زودتر موفق به ثبت نام شوند.

آغاز فروش خودرو دولتی بدون قرعه‌کشی!/ ۱۵۰ میلیون تومان یارانه برای خرید هایما

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده